HUH HUH!! kattokaas tätä ilmoitusta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AnnaManna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

AnnaManna

Aktiivinen jäsen
26.07.2004
4 433
0
36
Kuopio
http://www.uku.fi/tori/myynti.shtml

joku oikeasti hakee lastenhoitajaa vauvalleen kirpparipalstalla ja kirjotustyylistä päätellen ihan kuka vaan käy :/

oiskohan pitänyt miettiä kahdesti ennen kuin rupeaa äidiksi jos hiusmalliksi pääsemminen on oikeasti noin tärkeää...

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
toisaalta, jos kyseessä yksinäinen äiti jolla pieni lapsi voi tuo hiumalliksi pääseminen olla se juttu johon nyt haluaa

mä ymmärrän kyllä sen että haluaa, mutta en ymmärrä sitä että haluaa niin kovasti että on valmis antamaan vauvansa ihan kelle vaan hoitoon, että saa mitä haluaa. kyllä saa omiakin haluja toteuttaa, mutta järkevissä määrin. tuohan on mitä mainioin tilaisuus jollekin pedofilille tarttua :'(

Huomasitteko, että hakee hoitajaa mukaan amikselle katsomaan lasta. Eli äiti on myös siellä samassa paikassa, mutta ei voi tietysti hiusmallina ollessaan vahtia lastaan.. ei ole kuitenkaan jättämässä lastaan yksin ventovieraan kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
toisaalta, jos kyseessä yksinäinen äiti jolla pieni lapsi voi tuo hiumalliksi pääseminen olla se juttu johon nyt haluaa

mä ymmärrän kyllä sen että haluaa, mutta en ymmärrä sitä että haluaa niin kovasti että on valmis antamaan vauvansa ihan kelle vaan hoitoon, että saa mitä haluaa. kyllä saa omiakin haluja toteuttaa, mutta järkevissä määrin. tuohan on mitä mainioin tilaisuus jollekin pedofilille tarttua :'(

Eihän lapsenvahti jäisi vauvan kanssa yksin mihinkään, vaan tulisi mukaan sinne amiskalle, missä vauvan äitikin on.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:

Eihän lapsenvahti jäisi vauvan kanssa yksin mihinkään, vaan tulisi mukaan sinne amiskalle, missä vauvan äitikin on.

eihän sen vauvan tarvii ku kakata housuun jota se vahti lähtee pesemään..

Kyllä mä itse jättäisin sen keikan väliin,ennemmin kuin jättäisin lapseni tuntemattomalle. :/

ehkä mä olen vaan niin erilainen äiti sitten. mulla on kaksi vanhempaakin lasta, mutta myöskin 4kk vauva, enkä voisi kuvitellakaan että mä voisin jyrätä lapsen turvallisuuden vaan koska itse haluaisin jotain, vaikka kuinka kovasti haluaisinkin.

Yhteistyössä