Huh, huh, joku on 'vähän' innostunut huuteleen...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Katsokaahan noita huutojen kellonaikoja... Kaikki ei kyllä tossa ihan käy mun järkeen, ei voi olla mikään todellinen juttu!

eihän tossa muuta kummallista ole,kun että on ollut automaattinen korotus jollain päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi muuten tuo voittaja oli korottanut melkein lopussa omaa huutoaan noin 40 eurolla...? Haiskahtaa pahasti...

Ja samoin oli se toinenkin korottanut melko lopussa 75 euroa kerrallaan...ei käy mun järkeen ei.

jessus hyvin myyjä sai joulurahat,huhhu 90e hv ja sai 800e.
hullut vain maksaa tommoisia,ja näin joulun alla.mä en ois tuommoista jollekkin vaatteista maksanut ja sais noin sievoisen summan

niin ja entäs kun kohde on ilmoitettu

24.11.2007 22:09:33
ja 24.11.2007 22:28:26 tullut eka huuto eli n. 20min päästä. voiko noin äkkiä huomata. ite tietty korottanut

marru69 laittanut korotusautomaatin jossain vaiheessa päälle,ja tämä pronssi tietoinen,aina kun pronssi tekee tarjouksen marru69 menee hänen huudon eteen.Elikkä pronssi tehnyt tavallaan kiusaa ja marru nyt maksaa yli 800e.Oli vain töppi marrulle ettei laittanut korotettavalle summaa,vaan jäi päälle.Näin ollen myyjä hyötyi pronssin huudoista.

Alkuperäinen kirjoittaja :
niin ja entäs kun kohde on ilmoitettu

24.11.2007 22:09:33
ja 24.11.2007 22:28:26 tullut eka huuto eli n. 20min päästä. voiko noin äkkiä huomata. ite tietty korottanut

Tähän kohteeseen en edelleenkään usko, mutta en oikeen ollut uskoa silmiäni kun pistin itse kestovaippoja myyntiin: noin minuutti sen jälkeen kun kohde oli ilmoitettu, tuli ekat huudot!

Yhteistyössä