HUH että hiominen on kovaa hommaa!!

H-E-P-P-U-L-I

Aktiivinen jäsen
21.07.2006
2 415
1
36
En muistanutkaan kuin kovaa hommaa tuo hiominen on, mutta se että näkee vaivan nyt, maksaa kyllä palkan sitten maalausvaiheessa.

Projektina pulpetti tytölle. Ja koulun vahoissa pupeteissahan ei ole yhtään kaiverrusta :whistle:

Vielä pitäis vähän aikaa jaksaa, sitten sais alkaa pyyhkiin otexin pintaan.

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Myötätuntohali :hug:

Me elellään rempan keskellä ja hiontapölyä on ehkä koko maailma täynnä :snotty:

Mutta pulpetti kelpais meillekin projektiksi :)

:hug: Voimahali. Meillä oli puoli vuotta sit semmonen remppa, et tuskin koskaan unohdan sitä. Ja se hiomispölyn määrä... :kieh:

Miekin kuvittelin lainaavani appiukon konetta, kunnes kävi ilmi että toinen kone on mökillä, ja toista ei löytynyt. Joten käsin hinkuti hinkuti :D

Tuo pulpetti siis on ihan tollanen tylsä "nykyaikanen" metallijaloilla. Mutta pienessä huoneessa vie vähän leikkitilaa. Ja mie haluan siitä ehottomasti valkoisen.

Kävin ostaan sen paikallisesta kierrätyskeskuksesta hintaan 6,80 (hinta oli 8e mut mulla ei ollu enempää käteistä, niin sain halvemmalla) :D

Pikku puuhastelu ja maalaaminen on vain kivaa, ja se kun näkee kätensä jäljen, mut toi hiominen on kyllä rasittavaa.

Jep. Mä olen sitä mieltä että ei sitä vanhaa maalia tarvii kuin vähän raapaista hiekkapaperilla :) mulla onnistui ainakin oikein hyvin ja maalikin kestänyt hyvin =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jep. Mä olen sitä mieltä että ei sitä vanhaa maalia tarvii kuin vähän raapaista hiekkapaperilla :) mulla onnistui ainakin oikein hyvin ja maalikin kestänyt hyvin =)

Ei tarttekaan kuin karhentaa, paitsi jos tarvii raapia hirveitä nirvana kaiverruksia pois pinnasta :D

Nyt pulputtimessa (kuten tyttö sanoo) on pohjamaali. Huomenna sitten kalustemaalia eka kierros.

Yhteistyössä