Huakkukaa mut huonoksi äidiksi!

• Viestiketjun aloittaja lyökää. potkikaa:D
  • Ensimmäinen viesti
lyökää. potkikaa:D
Olen tänään ajatellut mennä viettään iltaa elokuviin ihmisen kanssa kenen kanssa seurustelen.
Lapsi ressukka (2vee) joutuu valvomaan siks 2 tuntia myöhemmin kuin normaalisti, kummitätinsä luona hoidossa..
On vähä ristiriitainen olo. Tämä nyt kuitenkin on melko harvinainen tilanne että lapsen uniajoista joustetaan. Teenkö väärin? *avaa sateenvarjon*

Mustapantteri
Hei, näin ollaan mekin joskus toimittu :D En hauku enkä potki enkä muutakaan :) Laita tänään myöhemmin päiväunille jos vielä sellaiset nukkuu... Jaksaa sit illalla valvoa pitempää

ap
Kiitän, ei tullut (vielä) kakkaa niskaan.
Joo ehkei sille koidu harmia. Minähän ne kiukut sitten huomenna kuuntelen ja kestän :D
Kiitoksia, nyt jos vois tän kerran lähtee sitten hyvillä mielin illasta leffaan. Twilight tulee :heart:

ap
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Sitä mä vaan, että kijroitusvihre otsikossa viittaa lukihäröön, mutta ei se susta huonoa äitiä vielä tee :LOL:
Ei ehkä lukihäröön mut enemmänki liian nopeeseen kirjotukseen ja kun en käytä kymmensormi järjestelmää nii tulos on taattua p***** :D

Mutta oisin voinut tuon tarkistaa kyllä ennen ku postasin..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Sitä mä vaan, että kijroitusvihre otsikossa viittaa lukihäröön, mutta ei se susta huonoa äitiä vielä tee :LOL:
Ei ehkä lukihäröön mut enemmänki liian nopeeseen kirjotukseen ja kun en käytä kymmensormi järjestelmää nii tulos on taattua p***** :D

Mutta oisin voinut tuon tarkistaa kyllä ennen ku postasin..
Enkä mä meinannu vakavasti, mulle käy jatkuvasti samaa.

Ja ihan vakavasti, anna mennä vaan, pidä oikein hauskaa :D

Yhteistyössä