hu se sitten pitäis aloittaa, nimittäin laihdutus!!! mistä saan itsekuria lisäää..

PieniTytönTylleröinen

Aktiivinen jäsen
20.11.2006
6 764
1
38
viikon max kestän olla herkkuja syömättä, mut sit ratkeen taas! mulla ei vaan oo tota itkeruia! ja sit luovutan..
mitat on: 172cm, ja paino on n.90kg |O :headwall:
siis mulla on kaikki paino kertynyt tohon vatsaan et se on ISO! ihan ku olisin raskaana :'(
liikunnan alotan hu, käyn 2krt/vko jumpilla...mut mitä muuta??? omistan kyl crostrainerin

Melkein kuin minä vuosi sitten, olin 171 ja 88, nyt 75,5.
Ei siinä auta muu kuin olla lujana. Kyllä se motivoi kun alkaa tulla tuloksia.
Kannattaa opetella syömään vähemmän mutta ns. parempaa. Eli jos ennen söi levyllisen Fazerin sinistä, nyt jotain spesiaalimpaa mutta vain vähän ja nautiskellen. Tai jos syö sipsejä, ostaa vain pikkupussin jne.

Miksi haluat laihduttaa?:o Olet aivan normaali, muodokas nainen. Älä ainakaan yli 10 kiloa laihduta tai olet jo anorektikko. Ei normaalien ihmisten tarvitse tavoitella missin mittoja.

Eli huomenna se alkaa. Vauva vajaa 5 kk ja raskauskiloja vielä jäljellä miltei 15. Imetys ei todellakaan laihduttanut meikäläistä :(.
Oon ajatellut aiemminkin toiminutta linjaa eli viikot tiukilla, mutta esim. la sais vähän herkutella. Toimii hyvin ja jaksaa viikot, kun tietää saavansa herkutella viikonloppuna. (165/82)

Mullakin alkaa huomenna. Ei varsinainen laihdutus kylläkään (oletan et paino putoo tasaseen tahtiin jos muuten pysyn suunnitelmissa), mutta mun suurin intohimo eli suklaa pitäs jättää vallan pois... :/ Se tulee olemaan kamalaa ja vaikeeta. Mä oon siitä ihan yhtä riippuvainen kuin alkoholisti viinasta, ja tulee oireita, jos en sitä saa. Mutta se vaan pitäs lopettaa se syönti, vaik ois kuinka kamalaa... :'(

Joo, mun pitäis kans osallistua talkoisiin...Kiloja on jäänyt kolmesta lapsesta, joista nuorin sen 8kk, ja imetys ei taaskaan ollut mulla se kilojen karisuttaja... Hissuksiin voisin jo kiristää nyörtä mutta vielä en saata tosissaan aloittaa, kun kuitenkin osittaisimetän vielä tyttöä niin pitkään kuin itelläni hermotus kestää :D ja tytöllä halut...mutta sen jälkeen kyllä!! Tsemppiä kovasti ap:lle ja muillekin!

painonvartijoitten pisteet ja ruoan punnitseminen.

Tai en mä ihan pisteohjelman mukaan menny, 19 olsiin saanu syödä, mut söin varmaan 23-25 päivässä.

Ja mä kävelin. Kesällä joka armas päivä kävelin vähintään puoli tuntia (enempään ei ollut aikaa).

Suklaan ja karkin himosta pääsee kun on kuukauden syömättä. En mäkään sitä uskonut ennen kuin itse kokeilin. Nyt olen taas jouluna vetänyt kuukauden joka päivä suklaata ja täytyy tehdä täysi stoppi. Näkkileipää ja porkkanaa jos närpsityttää.

Juu, siis mä tiedän tasan tarkkaan että kun saan imetykselle sen stopin - vihon viimeisen, sniif - ja tämän arjen hallintaani tytön kasvamisen myötä pikkasen paremmin (juu, seli-seli :D), niin mun omat ruoka-ajatkin säännöllistyisivät. Nyt jää turhan moni ateria syömättä tai vajaalle ja sitten loppuillan pimeinä tunteina sitä täyttää vajettaan typeränä :ashamed:...eli nuihin kontrollia sitten. Ja liikuntahan se on tunnetusti myrkkyä kiloille, ite yritän päästä lenkille aina kun voin, jatkossa toivon pääseväni hiukan useammin - ja jos en itekseni pääse revitteleen, niin sitten otan oman karavaanini mukaan. Ja - olen myös armollinen itelleni eli en suinkaan odota heti suuria tuloksia, pienikin heilahdus puntarissa on kotiin päin, ja jos herkututtaa, niin sitten herkututtaa - mutta kohtuudella ilman herkkuputkea :). Kyllä me naiset onnistutaan, näin se on :)!

Yhteistyössä