http://www.voice.fi/ilmiot/kauheaa-jopa-6-vuotiaat-tytot-mieltavat-itsensa-seksiobjekteiksi/8/42373

"vieras"
"No mutta ei siinä oo mitään väärää, jos meidän Jessica-Zafira haluaa kans pitää stringejä ja lantiofarkkuja, kun äidilläkin on, ja kaikilla muillakin normaaleilla ekaluokkalaisilla. Ja lapset on niin söpöjä kun niillä on aikuismaiset vaatteet!!!"

Ulkonäköä korostetaan liikaa.

Mua ärsyttää suunnattomasti lapsen mummo, kun se usein hössöttää ulkonäköasioita ja kehuu lapsen ulkonäköä.
Mä en todellakaan halua, että mun tytön minäkuva rakentuu jonkun nättinä olemisen ympärille, jotenkin köyhää sellanen ulkonäkökeskeisyys.

Ulkonäöllä kun ei loppupeleissä ole MITÄÄN merkitystä, keskityttäisiin lapsen (ja aikuisten) muihin ominaisuuksiin.
Tietysti ulkoinen habitus on ihmisen eräänlainen käyntikortti, mutta siihen riittää jo itsestään huolehtiminen ja hymy.

.........
ei kauheen yllättävää... miettikääs millaisissa kuteissa barbiet on tai ne isopäänuket (mitä ne nyt olikaan?). Harva äiti tuskin pukeutuu kovin huorahtavasti. En ole törmännyt sellaiseen imiöön usein.

Yhteistyössä