http://areena.yle.fi/video/1300991604581

• Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
hehehhe
Tää on taas näitä Rollolaisen avauksia. Purskahdin jo ekan sivun jälkeen raikuvaan nauruun, eihän tää voi olla totta
En ole hetkeen aikaan käynyt palstalla juttuja lukemassa. Nyt kun pitkästä aikaa taas tulin kurkistamaan mikä meininki täällä on, niin täytyy todeta ettei mikään ole muuttunut.
Ihmettelen että ap:n 11 vuotias poika ei pärjännyt pelkillä eväillä. Mun 6 vuotias tyttärellä oli koulun kanssa ulkoilupäivä. He pärjäsivät hyvin ruisleivällä, pillimehulla ja makkaralla.
Erittäin ikävää että ap:n maailma on täynnä mustaa ja valkoista.

"noh"
Mun mies kävi sissikoulutuksen Vekarajärvellä 90-luvulla ja kyllä niilläkin jotain valmismuonia oli mukana. Oli ne jollain leirillä syöneet pelkkiä metsänantimia, tyyliin marjoja yms. Olivat silloin saaneet kiinni käärmeen, paistaneet sen ja syöneet, mutta yleensä oli kuulemma jotain muonaa mukana ihan omasta takaa. Kyllähän sieltä huonompikuntosempaa porukkaa lähti kainalosauvoilla pois pitkin matkaa, mut sellasta se taitaa muuallakin olla. Mutta joo, ei mun mies noita armeijajuttuja yleensä juttele, eikä itsellänikään ole tarvetta päteä MIEHEN armeijankäymisellä.

Eiköhän noi sukellus- ja lentäjätyypit armeijassa käy vielä sissekjäkin kovemman koulutuksen.

ok
:LOL: Naurattaa tää ketju. Hyvä että ap on keksinyt edes jonkun asian jolla ylpeillä, yleensä vaan valittaa kaikesta. Ei kun ootas, tääkin ketju oli valitusta siitä että kaikki suomalaiset eivät ole sissejä.

ok
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23445535:
Valtio ei myskään halua investoida siihen, että perustaisi ympärivuorokautisia päiväkoteja äitien asevelvollisuutta varten tai pahimmillaan kuskaisi niitä imetettäviä metsäkeikoilla. Tai sitten - tosipaikan tullen - nämä naiset vyöryisivät etulinjassa rv 36. Mun mielestä siinä ei olisi mitään järkeä. Yhteiskunnan rahoja voidaan käyttää järkevämminkin.
Noh noh, nykynaisella äitiys ei ole oletusarvo. Mut juu en mäkään armeijaan halua, antaa miesten ja vapaaehtoisten naisten käydä kunnes järkevämpi ratkaisu keksitään.

Mulle tuli sama mieleen...

Eikös ap sulle kommentoinut eilen kasvatukseen liittyen siinä yhdessä ketjussa? Tämä ketju vain vahvistaa mielikuvaa siitä, että ap:n kotona on natsimeininki.

No ei siinä mitään. Jokaanen kasvattaa lapset omalla tavallaan, mutta onhan ap:n perheessä ollut ongelmia ja ei voi mitään ajatukselle, että onko liian tiukka kuri ollut osasyynä. Tuskin olen yksin ajatuksieni kanssa.
Olen sun kanssa samaa mieltä.

ok
Jos sillä sisseydellä pitää NÄIN paljon keulia, joka käänteessä (olympialaisten alla sm-hiihdoista rollolainen teki kans ketjun kuinka sissit hiihti), niin kyllä se alkaa oleen jo aika oleellinen tieto.
:LOL: "kuinka sissit hiihti" ai että naurattaa, kuten tää aloituskin :D Mut en mä silti tuosta välitä, ilmeisesti armeija suoritettu, mitä väliä sen tarkemmin.

Hei, mä oon jo sen verran vanha luuska kanssa, ettei mua enää armeijaan huolita, niin nythän voisin alkaa halveksua kaikkia pullamössöjä jotka eivät ole käyneet sissikoulua 60-luvulla. "siellä kuule hiihdettiin! Älä tuu puhumaan kun et oo metsässä elänyt talvea ja hankkinut ravintoa puukolla!"

:LOL: "kuinka sissit hiihti" ai että naurattaa, kuten tää aloituskin :D Mut en mä silti tuosta välitä, ilmeisesti armeija suoritettu, mitä väliä sen tarkemmin.

Hei, mä oon jo sen verran vanha luuska kanssa, ettei mua enää armeijaan huolita, niin nythän voisin alkaa halveksua kaikkia pullamössöjä jotka eivät ole käyneet sissikoulua 60-luvulla. "siellä kuule hiihdettiin! Älä tuu puhumaan kun et oo metsässä elänyt talvea ja hankkinut ravintoa puukolla!"
Joo ja kyllä sillon tehtiin vaikka karhun paskasta gourmetruoat! Ja nokkosilla pyyhittiin kesällä persaus!

Kyllä tekis nykypelleille hyvää. Meidän naapurissakin asuu joku ihan naurettava tyyppi, sillä on MS-tauti, mieti nyt miten laiska. Metsään vaan ja puukko kouraan!
Tommosia nykypäivän hömpötyksiä kaikki sairaudet! Ei ennen vaan niin ollu. Jos heinäpellolla alko ottaan pumpusta, niin kahta kauheemmin alettiin painaan hommia, jotta kerettiin ennen ambulanssia tehä hommat!

ok
Tommosia nykypäivän hömpötyksiä kaikki sairaudet! Ei ennen vaan niin ollu. Jos heinäpellolla alko ottaan pumpusta, niin kahta kauheemmin alettiin painaan hommia, jotta kerettiin ennen ambulanssia tehä hommat!
Meilläpäin vaan ite kaivettiin pellonreunaan kuoppa ja mentiin sinne makaamaan kuoleman varalta. Turha muita vaivata, tarpeeksi noloa että joutuvat sen kuopan peittämään.

"vieras"
tyypillistä rollolaista, ollaan arvostelemassa muita mutta itsellä kyllä löytyy kaikkeen mahdolliseen hyväksyttävä selitys.

juu, sydänlapsi voi kyllä kävellä vaikka on sairas mutta ap ei koska jalkoihin sattuu. muut työttömät ovat työttmiä omsta halustaan paitsi ap jne...

Yhteistyössä