HSIL ja PAPA 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Sain kirjeen papatuloksista ja siellä oli solumuutoksia. Soitin labraan ja sain tiedot Hsil ja papa 3 luokka. Lähete laitettu sairaalaan. Osaisiko joku kertoa mitä tämä tarkoittaa , pelottaa että on syöpää!!??

Haha täällä joku kivasti komenttoi:D

Juu mielelläni komenttoi ja autan. Cin3 ei todellakaan oo syöpä. Mutta voi tulla tai voi ajan kanssa parantua tai jäädä vaikka loppuelämäksi se Cin3. Sulla siis Hpv. Mulla kans oli papilloomavirus ja on 80% suomalaisilla se sama tauti. Kelle se aiheuttaa muutoksen ja kelle ei.

Mulla oli Cin 3 joka ei kuitenkaan ollut kuulema Cin3 vaan Cin2, raskaus vaan näyttää aina muutokset pahemmalta kun ne on. Synnytyksen jälkeen oli tarkoitus tehdä Loop hoito. Mutta mä lähdin Meksikoon hakemaan ensimmäinen hoitava rokote. 1kk jälkeen mulla ei ollut enää mitään. Nyt meni jo 3kk ja viimeks olin viimeisellä kontrollissa. Kohdunkaula on täysin puhdas ja Hpv ei enää ole, eikä se voi enää ikinä tulla, eikä muutokset voi enää tulla, kun se anta suojaan loppu elämän asti:). Kiitos että on hieno rokote olemassa. On paljon paljon helpompi elää. Koska Hpv aiheuttaa monet mutkin syövät... pelon kanssa turhaa elää ja käydä kontroleissa jatkuvasti, parempi pikittää itseä ja elää onnellista elämää:)

HPV & Cervical Cancer: Diagnostic and Treatment

Jos haluat niin kysyy lisää vaikka yv:n kautta

[QUOTE="vieras ap";27100334]Millä perusteella mulla on toi HPv? Onko HSLI ja korkea papa arvo tuota hpv:tä?[/QUOTE]

kyllä, papilloomaviruksesta kaikki muutokset ja syövät yleensä

Ei mulla ole edes mitään oireita. Papakontrolleissa käyn puolen vuoden välein ja siinä kaikki. Juu ei taida mulla rahkeet ihan riittää Meksikon matkalle :D
Ei hpv aiheuttaa mitään oireita, paitsi kuulema väsymystä ja sen huomaa, kun nykyään olen duracell pupu:snotty:. Voi että pitääkö mun sua ota 2-3kk päästä Meksikoon mukaan pikittäväksi. Niin voit nekin kontrollit unohda:D prkle, teksi mieli auttaa

Yhteistyössä