HS Karoliina-mysteeristä: Yli 100 BMW-havaintoa - poliisi ei kerro kaikkea

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Julkaistu: 24.08.2011 06:40

Tummasta BMW:stä on tullut poliisille jopa yli sata vinkkiä liittyen kadonneen Karoliina Kestin tapaukseen.

Asiasta kertoo Helsingin Sanomat printtilehdessään.

– Osa vinkeistä on ollut todella hyviä, johtaneet tarkistuksiin ja vieneet asiaa eteenpäin, mutta läpimurtoa ei ole vielä tehty, tutkinnanjohtaja Hannu Kallioniemi sanoo HS:lle.

Kallioniemi myös toteaa, että poliisilla on Karoliina-mysteeristä tietoa enemmän kuin julkisuuteen kerrotaan.

Poliisin mukaan BMW on väriltään tumma, todennäköisesti musta tai tummansininen. Auto on vuosimallia 1993-2000, kolmiovinen ja siinä on viisto ja lyhyt perä.

Poliisin työ BMW:n ja sen omistajan löytämiseksi jatkuu.

Poliisi uskoo nyt silminnäkijähavainnon mukaan, että auto on saattanut seistä bussipysäkillä Nokiantiellä jo ennen kello kahta. Aiemmin yksi merkittävimmistä silminnäkijöistä on kertonut nähneensä auton ja skootteritytön pysäkillä kello 2.45-2.50.

Poliisi pyytää havaintoja BMW:stä, sen vieressä olleista henkilöistä ja heidän liikkeistään. Havainnot voi soittaa poliisille numeroon 050-399 8024.

IS

Saapa nähdä milloin saa lukea että auton omistaja köydetty.

Ei tietenkään kerro, ainakin minä olen käsittänyt tämän alusta saakka. Tätä tapausta seuratessani olen kuitenkin huomannut, että jotkut todella luulevat että poliisilla on vain ne vihjeet ja tiedot mitä he medialle kertoo.

Olen varma että läpimurto tulee tänään.

No ei tietenkään poliisi kerro julkisuuteen kaikkea - miksi kertoisi? Eiköhän kerro kaiken oleellisen (siis minkä avulla vihjeitä/tietoja vois tulla lisää) kuitenkin. Eihän ole tarkotus että ihmiset alkaa "poliiseiksi" ja selvittämään juttua itse..

Mä veikkaan että tekijä/t on ollut tytölle tuttu/ja. Ehkä kännykässä ollut jotain tekijälle tärkeää kun puhelintakaan ei löydy? Tekijä/t on varmaan perheestä joissa kulissit pitää olla kunnossa, rikkaita, uskonnollisia...Ehkä nuoria miehiä joilla pitäisi elämä olla eessä, hyvä opiskelupaikka tiedossa. Mutta sitten kävi vahinko, ja nyt pelottaa että vankilaan joutuu. Eivät uskalla kertoa, toivovat etteivät jäisi kiinni.

Mutta se on ihan varma et kiinni jäävät. kyllä joku ainaki tietää kuka tollasella bemarilla ajaa. vanhemmat huomaa et lapsen autosta kyse? tai joku kaveri tai kaverin kaveri et hei "sillä meidän kallellahan on tollanen auto". tai jotai.. ei pitäs mennä kauaa et löytyy omistaja autolle. ´jos olis ite kadonnu metsään tms olis jo löytyny. siis se tyttö. eli kyllä se on tapettu/kidnapattu ton auton porukan toimesta uskon minä

Toi on ihan itsestäänselvä asia että poliisi tietää enemmän kuin mitä antaa julki.
Täytyyhän siihen olla joku syy että tapausta tutkitaan tappona. Ei riitä että joku on kateissa ja ehkä on nähty juttelemassa bemarimiesten kanssa. Heillä täytyy olla muutakin tiedossa.

Minä luulen että ne on olleet niitä virolaisia pikkurikollisia joista vihjeitä tullut, Tampereella hyörivät ja alaikäisille mm. viinaa myyvät.

Tiedä vaikka Karoliina olisi Virossa..

Minä luulen että ne on olleet niitä virolaisia pikkurikollisia joista vihjeitä tullut, Tampereella hyörivät ja alaikäisille mm. viinaa myyvät.

Tiedä vaikka Karoliina olisi Virossa..

No huhhuh, virossa.. Liikaa poliisisarjoja? Vihjeet tosiaan jotain fb:n ja minfon spekulaatioita, jotka saaneet porukan sekasin.

Ihmettelen kyllä miten toi porukka ei ole ilmottautunut kolmen viikon aikana. Voihan olla että eivät seuraa mediaa mutta ilmeisesti suht nuoria kavereita eli luulisi kaupungilla kuulevan/näkevän jutttuja kadonneesta tytöstä. Kuviakin tarjolla päivittäin -"toihan on se tyttö , jota jututettiin pysäkillä". Ei heidän siis syyllisiä tarvitse olla ilmoittautuakseen.

[QUOTE="Sheddon";24479715]No huhhuh, virossa.. Liikaa poliisisarjoja? Vihjeet tosiaan jotain fb:n ja minfon spekulaatioita, jotka saaneet porukan sekasin.

Ihmettelen kyllä miten toi porukka ei ole ilmottautunut kolmen viikon aikana. Voihan olla että eivät seuraa mediaa mutta ilmeisesti suht nuoria kavereita eli luulisi kaupungilla kuulevan/näkevän jutttuja kadonneesta tytöstä. Kuviakin tarjolla päivittäin -"toihan on se tyttö , jota jututettiin pysäkillä". Ei heidän siis syyllisiä tarvitse olla ilmoittautuakseen.[/QUOTE]

No mitähän se sitten kertoo etteivät ole ilmoittautuneet...
kyllä tämä vahvasti sille näyttää että bemarijengi on tytölle jotain tehnyt.

Yhteistyössä