Eipä ole auttanut.Samalla hävisi se monitorikuvake joka näyttää onko verkossa.Alkuperäinen kirjoittaja Kaspurantti:no käynnistäpä uudelleen.
Koneesta löytyy sellainen "akun tarkistus" joka näyttää latauksen tilan.Mutta sekin sanoo ettei ensisijaista akkua löytynyt ja akun kunto virheellinen!Alkuperäinen kirjoittaja samma här:Mulla myös HP:n läppäri ja samaa vikaa tahtoo olla. Välillä se varaustilakuvake näkyy ja välillä ei. Siis se joko on tuos alareunas heti koneen käynnistyttyä ja välillä ei! En oo löytäny taikanappia, joka sen takasin toisi.
Tämä on 6715s ja aikaisemmin on näkynyt koko ajan.Kun laittoi kursorin päälle niin näytti käytössä olevan ajan.Ikävä käyttää kun ei yhtään tiedä kuinka kauan akku kestää.Alkuperäinen kirjoittaja jansku:öö onks sulla laturin johto paikallaan, mulla näkyy vaan jos johto on irti! ja mulla hp compaq nc6120
mulla sama juttu, oman ongelman sain aikaiseksi pitämällä akkua koko ajan kiinni ja kuitenkin laturissa samaan aikaan, näin ollen akku ei päässyt ikinä tyhjentymään kunnolla, joten akkuni koko on vain 41% eli uuden akun ostoon jossain vaiheessa, nyt pärjää pelkällä virta piuhalla, akku ei ole edes kiinniAlkuperäinen kirjoittaja Timppa:Koneesta löytyy sellainen "akun tarkistus" joka näyttää latauksen tilan.Mutta sekin sanoo ettei ensisijaista akkua löytynyt ja akun kunto virheellinen!Alkuperäinen kirjoittaja samma här:Mulla myös HP:n läppäri ja samaa vikaa tahtoo olla. Välillä se varaustilakuvake näkyy ja välillä ei. Siis se joko on tuos alareunas heti koneen käynnistyttyä ja välillä ei! En oo löytäny taikanappia, joka sen takasin toisi.
tietokoneen akun varaustilan näyttöAlkuperäinen kirjoittaja Timppa:Onko kellään tietoa mistä sen saa takaisin?