Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
hotelli
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="Amy86, post: 31231356, member: 23979"]</p><p>Ilmassa leijailee katupölyn tuoksu, kun astelen hieman jännittyneenä kohti Hotelli Simonkenttää, kuulen sydämeni sykkivän samassa tahdissa korkeiden korkojeni kopinan kanssa ja pysähdyn hotellin eteen vetämään henkeä ja rauhoittamaan itseäni.</p><p></p><p>Vaikka olemme käyneet tämän läpi suunnitelmissamme uudelleen ja uudelleen, en voi olla hieman epäröimättä. Korjaan vielä hameen helmaa ja oikaisen ryhtini, ennen kuin käännyn tarttumaan oven kahvaan astuakseni sisään. Näen sinut välittömästi, seisot aulan toisella laidalla muovisen jukkapalmun vieressä ja kohotat katseesi puhelimestasi juuri, kun astun sisään.</p><p></p><p></p><p></p><p>Näen sinun vetävän syvään henkeä ja voin vain arvat mistä johtuu, olen käyttänyt erityisen paljon aikaa tämän päivän asun valitsemiseen. Ylläni on lyhyt, kynämallinen harmaa hame, joka myötäilee pakaroitani ja päättyy puoleen reiteen, pitkät reiteni olen verhonnut mustiin stay-up sukkiin, joiden yläreuna yltää juuri ja juuri hameenhelman alareunan yläpuolelle. Tiedän, että jos kumartuisin juuri nyt, paljastuisi takana tulijoilleni pitsisten sukanreunojen ja valkeiden reisien välinen jyrkkä väriero, tarkka silmäinen saattaisi erotta vilahduksen punaisista stringeistäni, juuri saman sävyisistä, kuin ohuet, pitsein ja kimaltein koristellut push-up liivini, jotka kuultavat kevyesti silkkipuseroni läpi. Hillitsen haluni tarjota näkymiä ja jatkan matkaani sinua kohti, tunnen yhtäkkiä oloni naisellisemmaksi kuin aikoihin, rintani heilahtelevat liiveissään ja lanteeni keinuvat kissamaisesti kävellessäni sinua kohti, jokainen soluni tuntee olevansa kaunis ja haluttava ja astuessani sinun eteesi voin lukea sen myös sinun katsestaasi. Tartut olkapäihini ja hieraiset niille heittämääni kevyttä villatakkia, olen saanut sen sinulta lahjaksi ja tiedän, että sinusta on mukava nähdä se ylläni ja tuntea sormiesi alla kashmirvillan pehmeys. Vedät minut vasten itseäsi ja suutelet minua, kuin kuka tahansa pitkään ja hellästi, kuin kuka tahansa mies rakastettuaan. Tuskin kenenkään mieleen tulisi edes epäillä, että todellisuudessa näemme toisemme ensimmäistä kertaa muuten kuin tietokoneen ruudun välityksellä.</p><p></p><p></p><p></p><p>Astelemme hotelin ravintolaan, josta olet varannut meille pöydän, istuudumme paikoillemme ja otamme vastaan tarjoilijan ojentamat ruokalistat, tilaat meille alkujuomiksi lasit kevyttä valkoviiniä ja alamme selailla ruokalistaa. Päädymme ottamaan paahdettua siikaa, joka tarjoillaan lämpimien vihannesten ja raikkaan tsatsikin kanssa. Maistelemme laseistamme, sinä kehut minua kauniiksi, tarjoilijan tuodessa annoksemme olemme jo rentoutuneet huomattavasti, kätesi lepää minun käteni päällä luontevasti ja jalkamme koskettelevat pöydän alla toisiaan, viettelevästi hivellen ja kiusoitellen. Syömme leppoisan keskustelun lomassa, arvailemme huviksemme muiden ruokailijoiden taustoja, perjantai-iltana ruokailijoita on paljon.</p><p></p><p></p><p></p><p>Tarjoilijan saapuessa taas olemme jo tyhjentäneet lautasemme, ja lasimme myös. Sinä pyydät laskua, - kyllä, maksetaan samasta, ei emme todellakaan kiitos tarvitse jälkiruokaa. Jälkiruokaa on tarjolla yllinkyllin, kuiskaat minulle tarjoilijan lähdettyä toivotettuaan meille ensin mukavat illanjatkot.</p><p></p><p></p><p></p><p>Astelemme yhteistuumin hissejä kohti, sinä olet käynyt jo viemässä tavarat huoneeseen, ohjeesi mukaan minulla ei ole mukana mitään. Sinä olet huolehtinut kaikesta. Tartut käteeni ja työnnät sormesi omieni lomaan, seuraamme vaihtuvia lukemia hissin laskeutuessa alaspäin, ovet avautuvat ja hissistä poistuu kaksi huoliteltua nuortamiestä. Astumme hissiin, näen silmäkulmastani ravintolassa ruokailleen perheen kiiruhtavan hissiä kohti, mutta en tee elettäkään pidätelläkseni ovia sulkeutumasta. Sinä et huomaa ympäristöä, katseesi vaeltaa vartalollani ja hissin ovien sulkeuduttua kaappaat minut syleilyysi, suutelet kaulaani ja kuiskit korvaani miten haluttava olen ja miten tuoksuni tekee sinut hulluksi. Painaudun sinua vasten, tunnen puolijäykän siittimesi ja jäntevän vartalosi, kätesi vaeltavat pitkin kehoani, myötäillen lantioni mutkia ja viivähtäen pakaroillani.</p><p></p><p></p><p></p><p>Nopeasti olemme oikeassa kerroksessa, ovet alkavat avautua ja vetäydymme säädyllisen välimatkan päähän toisistamme. Nyt astelemme jo kiiruhtaen käytävää pitkin, sinä pidät minua kädestä kiinni ja johdatat huoneen ovelle, ovella painat vielä huulesi vaativina omilleni samalla, kun kaivat huoneen avaimen taskustasi. Vilautat avainkorttia lukijalle ja työnnät oven auki, olet nähnyt vaivaa tehdäksesi huoneen viihtyisämmäksi, katseeni kiinnittyy henkarille ripustettuun mekkoon, jossa on lyhyt helma ja uskaliain kaulus, jonka olen ikinä nähnyt astun lähemmäs ja hivelen mekon liukasta pintaa sormillani, se tuntuu laadukkaalta, naiselliselta. Sinä kehotat minua sovittamaan sitä ja vedät neuletakin harteiltani. Asetut taakseni ja avaat kynähameeni vetoketjun ja annat sen valahtaa nilkkoihini, kätesi hakeutuvat etupuolelleni ja alat avaat puseroni nappeja yksi kerrallaan, tunnen ihoni nousevan kananlihalle, kun hipaiset hiuksiani sivuun ja kumarrut suutelemaan niskaani. Hivutat puseron yltäni ja seison alusvaatteisillani edessäsi, korkeat korot yhä jaloissani. Astut askeleen kauemmas ja katsot minua pitkään, tiedän, että pidät näkemästäsi, housuosa on härnäävän punainen, peittää juuri sopivasti, rintaliivit ovat samanväriset, pitsiset ja niin matalat, että runsaat rinnat nousivat kuin tarjottimella näkyville, olkain kerrallaan tiputan liivit alas, paljastaen pyöreät rintani katseellesi, avaan hakaset selkäni takana ja annan liivien tipahtaa muiden vaatteiden seuraksi lattialle. Katselet minua ja avaat hitaasti oman paitasi nappeja viskaten sen sitten nojatuoliin.</p><p></p><p></p><p></p><p>Annan sinun ihailla vartaloani hetken, tiedän sen olevan sopivan pehmeä ja kiinteä yhtä aikaa, tahdot naisen olevan muodokas ja naisellinen. Otan puvun henkarilta, avaan selkä puolen vetoketjun ja sujahdan sisään, olet etukäteen varmistanut kokoni ja puku on sopiva, käännyn ympäri ja annan sinun tulla sulkemaan vetoketjun ja pyörähdän sitten sinua päin, katseesi valuu kaula-aukkoani pitkin, se on syvä ja avoin, napakka mekko pitää kuitenkin rinnat hyvin paikoillaan ja tunnen oloni itsevarmaksi tehdessä pienen pyörähdyksen edessäsi, lyhyt helma ei enää riitä peittämään stay-upien reunaa, vaan kaistale ihoa jää houkuttelevasti näkyviin. Ohjaat minut huoneen työpöydän eteen ja painat minut nojaamaan sitä vasten. Pyllyni jää houkuttelevasti pystyyn ja pöydän takana seinällä oleva peili toistaa rintojeni kaaria.</p><p></p><p></p><p></p><p>Toinen kätesi lepää selkäni päällä pitäen minut aloillaan, mutta toinen kätesi vaeltaa pakaroillani, hyväilee niitä pysähtyen välillä puristamaan. Annat kätesi vaellella reisilläni ja ujutat varovaisesti sormia sisäreisilleni, hivelet ohimennen turvonneita häpyhuuliani ja voihkaisten levitän haarojani tarjoten sinulle esteettömän pääsyn huulteni väliin.</p><p></p><p>Kuin kokeeksi työnnät yhden sormen sisääni, se sujahtaa helposti kiimaisena valuvaan pilluuni, seuraavan sujauttaminen tekee jo tiukempaa. Työntelet hetken sormiasi sisääni ja toinen käteni siirtyy hyväilemään pakaroitani, sitten vetäydyt kauemmas ja alat avata housujesi vyötä. Nousen ja astun luoksesi, tartun sepalukseesi ja alan vapauttaa kaluasi housujen puristuksesta, tipautan housusi nilkkoihisi ja ketterästi potkaiset ne kauemmas. Hitaasti ja kiusoitellen alan laskea boksereitasi paljastaen vähä vähältä kovana seisovan kalusi, terskan päässä kiiltelee kiimatippoja ja paljaiksi ajellut pallisi ovat pyöreät ja kiinteät, kouraisen ne käteeni ja kumarrun puoleesi, pyllistäen samalla peilille, niin että voit nähdä heijastuksen herkuistani.</p><p></p><p></p><p></p><p>Työnnän sinut selälleen sängylle, tiputan hameeni alta stringit pois ja kohotan helmoja niin paljon, että pystyn nousta kontilleen sinun yllesi, hitaasti, hyvin hitaasti sovitan kyrpääsi vaolleni ja alan hitaasti hivuttautua alaspäin, pilluni antaa myöten päästäen sinut liukumaan sisääni, vaikka vartta tuntuu jatkuvan loputtomiin. Nojaan taaksepäin ottaen reisistäsi tukea ja alan nousta ja laskea ylläsi. Täytät minut kokonaan, kyrpäsi hieroo täydellisesti pilluni seiniä ja alan vikisten kiihdyttää tahtia. Rintani pomppivat yhä nopeammassa tahdissa paljastuen mekon avoimesta kaula-aukosta, silmäsi ovat puoliummessa ja huuliltasi purkautuu nautinnollisia voihkauksia, tunnen sinun sykkivän sisälläni, kyrpäsi paisuu entisestään ja sen alkaessa ruiskuttaa spermaa sisääni laukean supistellen, laskeudun yllesi makuulleen, lepään hetken ennen kuin nousen ja astelen spermaa valuvana suihkuun.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Amy86, post: 31231356, member: 23979"] Ilmassa leijailee katupölyn tuoksu, kun astelen hieman jännittyneenä kohti Hotelli Simonkenttää, kuulen sydämeni sykkivän samassa tahdissa korkeiden korkojeni kopinan kanssa ja pysähdyn hotellin eteen vetämään henkeä ja rauhoittamaan itseäni. Vaikka olemme käyneet tämän läpi suunnitelmissamme uudelleen ja uudelleen, en voi olla hieman epäröimättä. Korjaan vielä hameen helmaa ja oikaisen ryhtini, ennen kuin käännyn tarttumaan oven kahvaan astuakseni sisään. Näen sinut välittömästi, seisot aulan toisella laidalla muovisen jukkapalmun vieressä ja kohotat katseesi puhelimestasi juuri, kun astun sisään. Näen sinun vetävän syvään henkeä ja voin vain arvat mistä johtuu, olen käyttänyt erityisen paljon aikaa tämän päivän asun valitsemiseen. Ylläni on lyhyt, kynämallinen harmaa hame, joka myötäilee pakaroitani ja päättyy puoleen reiteen, pitkät reiteni olen verhonnut mustiin stay-up sukkiin, joiden yläreuna yltää juuri ja juuri hameenhelman alareunan yläpuolelle. Tiedän, että jos kumartuisin juuri nyt, paljastuisi takana tulijoilleni pitsisten sukanreunojen ja valkeiden reisien välinen jyrkkä väriero, tarkka silmäinen saattaisi erotta vilahduksen punaisista stringeistäni, juuri saman sävyisistä, kuin ohuet, pitsein ja kimaltein koristellut push-up liivini, jotka kuultavat kevyesti silkkipuseroni läpi. Hillitsen haluni tarjota näkymiä ja jatkan matkaani sinua kohti, tunnen yhtäkkiä oloni naisellisemmaksi kuin aikoihin, rintani heilahtelevat liiveissään ja lanteeni keinuvat kissamaisesti kävellessäni sinua kohti, jokainen soluni tuntee olevansa kaunis ja haluttava ja astuessani sinun eteesi voin lukea sen myös sinun katsestaasi. Tartut olkapäihini ja hieraiset niille heittämääni kevyttä villatakkia, olen saanut sen sinulta lahjaksi ja tiedän, että sinusta on mukava nähdä se ylläni ja tuntea sormiesi alla kashmirvillan pehmeys. Vedät minut vasten itseäsi ja suutelet minua, kuin kuka tahansa pitkään ja hellästi, kuin kuka tahansa mies rakastettuaan. Tuskin kenenkään mieleen tulisi edes epäillä, että todellisuudessa näemme toisemme ensimmäistä kertaa muuten kuin tietokoneen ruudun välityksellä. Astelemme hotelin ravintolaan, josta olet varannut meille pöydän, istuudumme paikoillemme ja otamme vastaan tarjoilijan ojentamat ruokalistat, tilaat meille alkujuomiksi lasit kevyttä valkoviiniä ja alamme selailla ruokalistaa. Päädymme ottamaan paahdettua siikaa, joka tarjoillaan lämpimien vihannesten ja raikkaan tsatsikin kanssa. Maistelemme laseistamme, sinä kehut minua kauniiksi, tarjoilijan tuodessa annoksemme olemme jo rentoutuneet huomattavasti, kätesi lepää minun käteni päällä luontevasti ja jalkamme koskettelevat pöydän alla toisiaan, viettelevästi hivellen ja kiusoitellen. Syömme leppoisan keskustelun lomassa, arvailemme huviksemme muiden ruokailijoiden taustoja, perjantai-iltana ruokailijoita on paljon. Tarjoilijan saapuessa taas olemme jo tyhjentäneet lautasemme, ja lasimme myös. Sinä pyydät laskua, - kyllä, maksetaan samasta, ei emme todellakaan kiitos tarvitse jälkiruokaa. Jälkiruokaa on tarjolla yllinkyllin, kuiskaat minulle tarjoilijan lähdettyä toivotettuaan meille ensin mukavat illanjatkot. Astelemme yhteistuumin hissejä kohti, sinä olet käynyt jo viemässä tavarat huoneeseen, ohjeesi mukaan minulla ei ole mukana mitään. Sinä olet huolehtinut kaikesta. Tartut käteeni ja työnnät sormesi omieni lomaan, seuraamme vaihtuvia lukemia hissin laskeutuessa alaspäin, ovet avautuvat ja hissistä poistuu kaksi huoliteltua nuortamiestä. Astumme hissiin, näen silmäkulmastani ravintolassa ruokailleen perheen kiiruhtavan hissiä kohti, mutta en tee elettäkään pidätelläkseni ovia sulkeutumasta. Sinä et huomaa ympäristöä, katseesi vaeltaa vartalollani ja hissin ovien sulkeuduttua kaappaat minut syleilyysi, suutelet kaulaani ja kuiskit korvaani miten haluttava olen ja miten tuoksuni tekee sinut hulluksi. Painaudun sinua vasten, tunnen puolijäykän siittimesi ja jäntevän vartalosi, kätesi vaeltavat pitkin kehoani, myötäillen lantioni mutkia ja viivähtäen pakaroillani. Nopeasti olemme oikeassa kerroksessa, ovet alkavat avautua ja vetäydymme säädyllisen välimatkan päähän toisistamme. Nyt astelemme jo kiiruhtaen käytävää pitkin, sinä pidät minua kädestä kiinni ja johdatat huoneen ovelle, ovella painat vielä huulesi vaativina omilleni samalla, kun kaivat huoneen avaimen taskustasi. Vilautat avainkorttia lukijalle ja työnnät oven auki, olet nähnyt vaivaa tehdäksesi huoneen viihtyisämmäksi, katseeni kiinnittyy henkarille ripustettuun mekkoon, jossa on lyhyt helma ja uskaliain kaulus, jonka olen ikinä nähnyt astun lähemmäs ja hivelen mekon liukasta pintaa sormillani, se tuntuu laadukkaalta, naiselliselta. Sinä kehotat minua sovittamaan sitä ja vedät neuletakin harteiltani. Asetut taakseni ja avaat kynähameeni vetoketjun ja annat sen valahtaa nilkkoihini, kätesi hakeutuvat etupuolelleni ja alat avaat puseroni nappeja yksi kerrallaan, tunnen ihoni nousevan kananlihalle, kun hipaiset hiuksiani sivuun ja kumarrut suutelemaan niskaani. Hivutat puseron yltäni ja seison alusvaatteisillani edessäsi, korkeat korot yhä jaloissani. Astut askeleen kauemmas ja katsot minua pitkään, tiedän, että pidät näkemästäsi, housuosa on härnäävän punainen, peittää juuri sopivasti, rintaliivit ovat samanväriset, pitsiset ja niin matalat, että runsaat rinnat nousivat kuin tarjottimella näkyville, olkain kerrallaan tiputan liivit alas, paljastaen pyöreät rintani katseellesi, avaan hakaset selkäni takana ja annan liivien tipahtaa muiden vaatteiden seuraksi lattialle. Katselet minua ja avaat hitaasti oman paitasi nappeja viskaten sen sitten nojatuoliin. Annan sinun ihailla vartaloani hetken, tiedän sen olevan sopivan pehmeä ja kiinteä yhtä aikaa, tahdot naisen olevan muodokas ja naisellinen. Otan puvun henkarilta, avaan selkä puolen vetoketjun ja sujahdan sisään, olet etukäteen varmistanut kokoni ja puku on sopiva, käännyn ympäri ja annan sinun tulla sulkemaan vetoketjun ja pyörähdän sitten sinua päin, katseesi valuu kaula-aukkoani pitkin, se on syvä ja avoin, napakka mekko pitää kuitenkin rinnat hyvin paikoillaan ja tunnen oloni itsevarmaksi tehdessä pienen pyörähdyksen edessäsi, lyhyt helma ei enää riitä peittämään stay-upien reunaa, vaan kaistale ihoa jää houkuttelevasti näkyviin. Ohjaat minut huoneen työpöydän eteen ja painat minut nojaamaan sitä vasten. Pyllyni jää houkuttelevasti pystyyn ja pöydän takana seinällä oleva peili toistaa rintojeni kaaria. Toinen kätesi lepää selkäni päällä pitäen minut aloillaan, mutta toinen kätesi vaeltaa pakaroillani, hyväilee niitä pysähtyen välillä puristamaan. Annat kätesi vaellella reisilläni ja ujutat varovaisesti sormia sisäreisilleni, hivelet ohimennen turvonneita häpyhuuliani ja voihkaisten levitän haarojani tarjoten sinulle esteettömän pääsyn huulteni väliin. Kuin kokeeksi työnnät yhden sormen sisääni, se sujahtaa helposti kiimaisena valuvaan pilluuni, seuraavan sujauttaminen tekee jo tiukempaa. Työntelet hetken sormiasi sisääni ja toinen käteni siirtyy hyväilemään pakaroitani, sitten vetäydyt kauemmas ja alat avata housujesi vyötä. Nousen ja astun luoksesi, tartun sepalukseesi ja alan vapauttaa kaluasi housujen puristuksesta, tipautan housusi nilkkoihisi ja ketterästi potkaiset ne kauemmas. Hitaasti ja kiusoitellen alan laskea boksereitasi paljastaen vähä vähältä kovana seisovan kalusi, terskan päässä kiiltelee kiimatippoja ja paljaiksi ajellut pallisi ovat pyöreät ja kiinteät, kouraisen ne käteeni ja kumarrun puoleesi, pyllistäen samalla peilille, niin että voit nähdä heijastuksen herkuistani. Työnnän sinut selälleen sängylle, tiputan hameeni alta stringit pois ja kohotan helmoja niin paljon, että pystyn nousta kontilleen sinun yllesi, hitaasti, hyvin hitaasti sovitan kyrpääsi vaolleni ja alan hitaasti hivuttautua alaspäin, pilluni antaa myöten päästäen sinut liukumaan sisääni, vaikka vartta tuntuu jatkuvan loputtomiin. Nojaan taaksepäin ottaen reisistäsi tukea ja alan nousta ja laskea ylläsi. Täytät minut kokonaan, kyrpäsi hieroo täydellisesti pilluni seiniä ja alan vikisten kiihdyttää tahtia. Rintani pomppivat yhä nopeammassa tahdissa paljastuen mekon avoimesta kaula-aukosta, silmäsi ovat puoliummessa ja huuliltasi purkautuu nautinnollisia voihkauksia, tunnen sinun sykkivän sisälläni, kyrpäsi paisuu entisestään ja sen alkaessa ruiskuttaa spermaa sisääni laukean supistellen, laskeudun yllesi makuulleen, lepään hetken ennen kuin nousen ja astelen spermaa valuvana suihkuun. [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kuinka monta sanaa on lauseessa: "Minä rakastan sinua"
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
Wille Rydmanilla on tärkeää asiaa vihreään menoon kyllästyneille helsinkiläisille äänestäjille
Tänään 17:31
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
2.
Onko totta että gladiaattorien aikaan naisia sidottiin telineeseen ja härkä pani niitä?
Tänään 17:28
vierailija
8 Viestiä
Aihe vapaa
3.
S kuvalehti:Suomalaisten harvinaislaatuinen luottamus päätöksentekijöiden ja hallintoon tuhottiin Sanna Marinin hallituksen aikana
Tänään 16:00
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Oikeiston kannatus on nousussa Romaniassakin
Tänään 15:22
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
5.
Suomen vasemmisto listasi suomalaiset, jotka vallankaappauksen jälkeen teIoitettaisiin tai karkotettaisiin Siperiaan
Tänään 14:47
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
6.
Maura Isabel vai Maura Ellen?
Tänään 14:47
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
7.
Erittäin hyvää päivää kaikille!!!
Tänään 13:44
Rätti Väsynyt
3 Viestiä
Aihe vapaa
8.
"Donald Trump: Armeija kadulle. Donald Trump haluaa karkottaa 11–12 miljoonaa maahanmuuttajaa, mutta tarvitsee siihen armeijan apua."
Tänään 13:21
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
Ukrainan naiset ovat isänmaallisia
Started by vierailija
Tänään 12:14
Luettu: 160
Aihe vapaa
2.
Viro valmistautuu sotaan: Valmis evakuoimaan koko väestönsä ulkomaille ja räjäyttämään kaupunkinsa. Todennäköisin kohdemaa evakuoinneille olisi Suomi.
Started by vierailija
Tänään 10:14
Luettu: 153
Aihe vapaa
3.
Miksi Euroopan pitäisi rahoittaa Ukrainan sotimista?
Started by vierailija
Tänään 10:16
Luettu: 149
Aihe vapaa
4.
Ministeri Wille Rydman: "Helsingin väestökehitys on haitallista – ”Lähiöissä tikittää aikapommi”"
Started by vierailija
Tänään 00:35
Luettu: 148
Aihe vapaa
5.
Trump on vannonut olevansa "diktaattori" heti ensimmäisenä päivänä. Ensimmäisinä Kiina ja Venäjä taputtavat käsiään. Syttyykö siellä sisällissota?
Started by vierailija
Tänään 00:08
Luettu: 126
Aihe vapaa
6.
Ei voi muuta kuin NAURAA!
Started by vierailija
Tänään 00:34
Luettu: 124
Aihe vapaa
7.
"Somalian entinen poliisijohtaja: Älkää lähettäkö lapsia tänne koraanikouluun"
Started by vierailija
Tänään 10:52
Luettu: 100
Aihe vapaa
8.
Paljonko muuten teidän jouluruuista tehdään itse kotona?
Started by vierailija
Tänään 09:22
Luettu: 97
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
K/B-komposti
Latest: vierailija
1 min sitten
Aihe vapaa
2.
Wille Rydmanilla on tärkeää asiaa vihreään menoon kyllästyneille helsinkiläisille äänestäjille
1 min sitten
Aihe vapaa
3.
Onko totta että gladiaattorien aikaan naisia sidottiin telineeseen ja härkä pani niitä?
7 min sitten
Aihe vapaa
4.
Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju
8 min sitten
Aihe vapaa
5.
K/B-komposti 2.0
17 min sitten