Hotelli lasten kans ja seinän takana SEKSIÄ!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äläsano!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äläsano!

Vieras
Nyt kerrotte mitä mä teen! Ollaan lasten kans lomailemassa, hotelliyötä takana yksi. Ja viime yönä seinän takana joku tosi äänekäs pariskunta harrasti seksiä. Voihkintaa ja ähinää kuulu monta tuntia. En ole kehannu ottaa asiaa puheeksi lastenkaan kanssa mutta takuulla hereillä olivat hekin kun sängyissään kääntyilivät. Mitä hemmettiä mää teen?? Lapsetkin jo sen ikäisiä että olankohautuksella tää ei mee. 7, 10 ja 14 vuotiaat. Mitä jos tää jatkuu joka yö?! Saako huonetta vaihtaa? Mitä mää sanon lapsille?? Mulla meni ainaki nyt lomailu vähä persiilleen ku tota joutuu miettii et jatkuuko seuraavat yöt ja lapset muistaa tän vanhanaki. Aargh!! Haluan kotiin.

no entäs kun tuo oli jokapäiväistä OMASSA KODISSA? joka ilta kymppiuutisten aikaan se alko, onneks olin töissä aamuisin kun sitä tekivät mutta sunnuntaisin sitä oli pakko kuunnella. varmaan lapset sen kuuli kun olivat aamuisin kotona ennen kouluun lähtöä mut en ilenny puheeksi ottaa.

kerran jyskytin nyrkillä seinää kun alko se voihkinta taas, hetkeksi vaimeni mut sit alkoi taas...

Korkeintaan voit respasta kysyä toista huonetta, ninku joku jo ehdottikin. Et kai kuitenkaan oleta, että ihmiset ovat hotelleissa harrastamatta seksiä, koska naapurihuoneessa saattaa vaikka olla lapsiperhe? Veikkaan, että aika monet pariskunnat hotelleissa ovat siellä nimenomaan sen oman ajan takia, ja eiköhän se seksi ole silloin aika kärkipään asioita mitä sen oman kullan kanssa haluaa tehdä.

Ei kai se seksi tuossa olekaan ongelma, vaan se äänekkyys. Kyllähän hotellihuoneessa saa katsoa televisiotakin, eikä ketään voi kieltää sitä tekemästä, mutta kyllä naapurihuoneissa asuvat pitää ottaa huomioon, ettei telkkariakaan kohtuuttoman kovaa huudata. Mutta eihän tietenkään asiasta saa taas kenenkään mielestä mitään sanoa, kun on kyse niinkin pyhästä asiasta kuin seksi.

Yhteistyössä