Horse66

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .......
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No tottakai olen se oikea. Eli hahmottelimme eilen 10 jälkeen illalla. Totta siis ulkona. Olisko laiturilla veden äärellä. Laineet lyö ja ihmiset aavistelee kun rakastellaan kyljellään. Olen sinun takana. Puristelen rintojasi. Saanko tuntea sinut.

Aaah..pidetään vielä hetki uikkarit yllä..se on jotenkin niin kiihoittavaa vaatteiden läpi. Tuntea, kun kalusi turpoaa minua vasten..

Otan aurinkoöljyä ja haluan voidella sinut hitaasti ylhäältä alas.Rinta ja siitä alaspäin.Hidastelen tahallani vauhtia, koska haluan kiusata sinua. Lopulta vapautan sinut ahdistavista uikkareista.

Ja yleisöä ei muuten ole tällä rannalla. Hankkikoot fantasiansa jostain muualta.

Haluaisin olla vierelläsi ja vaikka siellä laiturilla. Aurinko lämmittäisi meitä, hyväilisin sinua kaikkialta. En malttaisi lopettaa..
Kohta on muuten pakko alkaa sormeilemaan...kiitos sinun..

Teet minut villiksi, menetän kontrollin, mutta niin pitääkin.Haluan antaa sinulle parastani. Painan sinut itseäni vasten niin tiukasti kun voin..Maailma katoaa ympäriltämme. Olemme vain me kaksi.

Melko sporttinen vartalo, kuitenkin muodokas. Rinnat sopivat, pitkäjalkainen. Pitkähkö kaula, jota on kehuttu, samoin silmiä...

Tunnelma on niin upea, ainutlaatuinen. Millään ulkopuolisella ei ole merkitystä. Haluan jäädä tähän sinun kanssasi.

Olen mielelläni päällä. Silloin voin jotenkin hallita liikkeitä, kosketella palleja..ja olen nähtävissä sinulle.

Ja mmm voisinpa sitoa sinut sängyn päätyynkin tässä asennossa.

Entä sinusta?

Se olisi unelmieni täyttymys.
Oletko miten liikkuvaa lajia? Tulisit työpaikalleni. Haluan kaataa sinut sohvalleni, sitoa ranteesi ja nilkkasi. Riiisun itseni hitaasti edessäsi, keinuttelen itseäni.
Otan jääpaloja, pidän niitä huulieni välissä ja kutittelen sinua siten kaikkialta. Sulaneen veden nuolen hitaasti, hyvin hitaasti ja huolelluisesti iholtasi pois.
Kiihoitun katsellessani sinua.
Käännän sinut mahallesi ja käytän hierontaöljyä selkääsi, pakaroillesi. Niskan jätän rauhaan, sillä haluan suudella sitä pitkään ja kauan.
Vapautan sinut ""kahleista"" ja haluan uppoutua kuumaan syliisi. Suutelen sinua pitkään, minun on vaikea irroittautua.
Rintani painuvat sinua vasten, nännit kovempina kuin koskaan ennen. Tunnen melkein fyysistä kipua.
Vedän sinut päälleni, haluan tuntea ihosi ihollani kuumana, kosteana. Otan kalusi käsieni väliin ja työnnän sinut varovasti sisääni.
Tässä vaiheessa yhden hengen sohva on käynyt jo liian ahtaaksi ja hankalaksi. lattiatilaa kyllä riittää. Ovi on lukossa ja punainen valo palaa ovella. Mikään ei saa häiritä meitä.