horoskooppimerkeistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jip"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jip"

Vieras
Haluaako kukaan asiaan perehtynyt esittää (kauhu)skenaarioita siitä, miten elämä lähtee etenemään, kun perheen isä on merkiltään oinas, äiti kaksoset, poika rapu ja tuleva pikkuinen mitä todennäköisimmin härkä? :D

Hei! Härkälapsi on meillä ainakin todella itsepäinen ja rapu laiska. Ovat he kyllä paljon muutakin :) Oinaasta en tiedä muuta kuin että hankala ihminen... kaksosesta sen verran että ukkini on sellainen ja hänellä on aina vähän kaksi mielipidettä riippuen tuulesta jolla käy..

Itse en asiaa huomaa kovin usein, mutta sekä kaverit että perheenjäsenet pitävät minua tuuliviirinä. Omasta mielestäni olen hyvinkin vakaa, mutta jos sanon sen ääneen, vähintään yksi porukassa purskahtaa nauruun. :ashamed: Kaksonen siis olen. Oinaan kanssa tullaan toimeen, mutta saapa nähdä, mitä lastenkasvatuksesta tulee tällä yhtälöllä :) Jos kaikilla on iiiiihan erilainen luonne kuin muilla perheenjäsenillä :)

Oletko kiinnostunut astrologisista syntymäkartoista? Minulla on lapsistanikin hyvin kuvaavat tulkinnatkin. Tässä sivu, jossa voi ilmaiseksi katsoa sitä ja katso "pikatulkinnat kartastasi"

http://www.astro.fi/astrologinen_kartta

[QUOTE="huh";22314037]Oletko kiinnostunut astrologisista syntymäkartoista? Minulla on lapsistanikin hyvin kuvaavat tulkinnatkin. Tässä sivu, jossa voi ilmaiseksi katsoa sitä ja katso "pikatulkinnat kartastasi"

Astro.fi[/QUOTE]

Huh, ei tosta tajua mitään
Lisäksi ahdisti kun kyselivät niin tarkkaan tietoja

[QUOTE="vieras";22314142]http://www.horoskooppi.com/muut/lapset/harka.htm

Sori en osaa linkittää tänne uudel palstal.[/QUOTE]

Hyvinhän tuo linkittäminen sujui sulta, älä aliarvioi itseäsi :)

Täällä vanhemmat tulimerkkejä ja lapset kaksonen ja neitsyt. Kaksonen on huumorilla höystetty ikiliikkuja jolla maalaisjärkeä kuitenkin päässä. Neitsyt taas on omissa maailmoissaan haaveilija joka ei kuule eikä näe mutta on nii-in kiltti. :)

Ovat tottakai omia itsejään mutta kyllä noista perusaurinkomerkkien kuvauksista löytyy niin paljon samaa luonnetta että kyllä niissä jotain perää on.

Yhteistyössä