Hormoonikierukka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Minulle asennettiin muutama viikko sitten hormoonikierukka. Nyt runsasta vuotoa ollut 6 päivää ja langat tuntuvat (tai vain toinen lanka) ihan tosi pitkänä... Onko normaalia?

Niin, mulla on laitettu viime syksynä hormonikierukka. Alkuun oli, varmaan 3-4 kk vuotoa niin, että meinas itku päästä kun tuntui että jatkuvasti on vuotopäivät. Sitten tuli kk jolloin ei ollutkaan vuotoa muuta kuin vähän, pikkuhousunsuojalla pärjäsin. Että toivottavasti nyt sitten loppu ne.
Mutta näppyjä tullut, niin selkään kuin naamaankin. Jos tästä pahenee niin täytyy poistattaa. Alkuun muuten ei vaivannut mikään, paitti toi vuoto. Nyt sit menee hermot tähän "akneen".
Mä en ole tuntenut lankoja sitten ekan kuukauden jälkeen, katosivat jonnekin tai sit mä en vaan tunne mitään enää. Toivottavasti on vielä paikallaa :) tai sitten voidaan odotella uutta vauvaa tulevaksi!

Mulla alkoi ekat kuukautiset kymmenen päivää kierukan asennuksen jälkeen ja samantien tuli kierukka ulos. langat tuntuivat tosi pitkille n. 6cm ja alakertaan sattui. To laitettiin uusi ja nyt tuntuu taas inhalle, mutta langat on ok mittaiset. Toivottavasti tähän tottuisi.

Alkuperäinen kirjoittaja härkäneito:
Mulla alkoi ekat kuukautiset kymmenen päivää kierukan asennuksen jälkeen ja samantien tuli kierukka ulos. langat tuntuivat tosi pitkille n. 6cm ja alakertaan sattui. To laitettiin uusi ja nyt tuntuu taas inhalle, mutta langat on ok mittaiset. Toivottavasti tähän tottuisi.

Voikohan mulla on sitten pois paikoiltaan ku lanka tuntuu tosi pitkänä :/

Mä en ole koskaan tuntenut lankoja (en kyllä niitä ole mitenkään kaivellutkaan), ja paikoillaan se on (kävin just tarkastuksessa).

Kerran kuussa sattuu tosi paljon ja tulee ihan pientä tihkua. Muita vaivoja ei ole ollut.

Mä en ole koskaan tuntenut lankoja (en kyllä niitä ole mitenkään kaivellutkaan), ja paikoillaan se on (kävin just tarkastuksessa).

Kerran kuussa sattuu tosi paljon ja tulee ihan pientä tihkua. Muita vaivoja ei ole ollut.

Yhteistyössä