Hormonikierukka

  • Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti
apua
Minulle laitettiin kierukka helmikuun alkupuolella ja minulla on ollut sen jälkeen muuten normaalit kuukautiset mutta paljon niukemmat helmi-,maalis-,huhti-,ja toukokuussa mutta kesäkuussa ei menkkoja tullut.
Tiedän kyllä että menkat voi loppua kokonaan.

Menkkaoireet kyllä oli ja tiputteluvuotoa pariviikkoa.

Nyt aamulla huomasin että nännini oli suuremmat kun ennen ja ensimmäiseksi tuli tietenkin mieleen raskaus.
Raskaus oireita ei ole mutta ei niitä ole aikaisemminkaan ollut kun kerran ja silloin tein abortin.

Kierukan lankoja en enää tuntenut.
Onko jollain kokemusta kierukan siirtymisestä?? Mihin se voi mennä??
Minkälaisia oireita??
Pientä kipuilua on vatsassa ollut.
Tiedän kyllä että pitää mennä lääkäriin mutta voisiko joku auttaa näin ensihätään??!!
 
OLE HUOLETI
Ainoa huono siirtyminen voi olla, se vaihtoehto,että kierukka kokonaan poistuu. Siitä seurauksena olisi vuoto,oikein kunnollinen vuoto, jonka varmaan olisit huomannut.
 
tintti
minä en kyllä ota enää hormonikierukkaa.... sain loppuelämäni vaivan ja pahan sellaisen eli makasaläikät kasvoihin kesällä tekisi mieli laittaa huppupäähän.
ja vain oli 6kk. en suosittele.
 
Tyytyväinen
Olen tyytyväinen käyttäjä, ollut jo 13 vuotta. Alun hankaluuksien jälkeen (tiputtelua, lievää kipua ja rintojen pahempaa kipua -kuin olisi raskaana) kesti pari-kolme kk. Joskus sen jälkeenkin aikana, jolloin kuukautisten pitäisi tulla, ovat rinnat arat ja kipeät.

Mutta kuukautisia ei ole tullut kohta 13 vuoteen, mitään vaivoja tai ongelmia ei ole ja lääkärini mukaan on hyvin todennäköistä, että vaihdevuosivaivatkin jäävät tulematta tai ovat ainakin helpot.

Kierukan lankoja en minäkään tunne, sillä ne on lyhennetty ultralyhyiksi. Kierukka ei edes tällä kertaa ""istu"" ihanteellisessa paikassa, mutta koska se ei mitenkään vaivaa, saa se kuulemma olla juuri niin kuin se on.

Voithan sinä ap tehdä raskaustestin, tuloksen saat heti!
 

Yhteistyössä