Mulla oli myös hormonikierukka pojan syntymän jälkeen. Sain sen reseptillä lääkäriltä, koska mulla on tosi pahat kuukautiset, kivuliaat ja runsaat..
Olin alkuunsa todella tyytyväinen sen ominaisuuksiin. Laitto ei sattunut yhtään, voisin sanoa, etten sitä edes tuntenut. Se on mielestäni aivan turha pelko, että se sattuisi, tietenkin ellet ole synnytänyt, niin saattaapi tehdä kipeää.
Kuukautiset olivat tosi onnettomat, useimmillahan ne jää vallan pois.. Ja oli kyllä huolentonta ehkäisyä..
Kunnes selkä ja naama alkoi täyttyä finneistä, sitten niitä oli jo siinä määrin, että söin aknelääkitystä, joka ei auttanut.. :ashamed:
Mies valitti, kunka seksiä harrastaessamme joku "piikkimäinen" osuu häneen koko ajan, eli siis nuo langathan ne siellä haittasivat. Olin kuullut, että niitä voisi lyhentää, mutten uskaltanut siinä pelossa, jos kierukka sattuu lähtemään omille teilleen.. :ashamed:
Ja sitten alkoivat alamahakivut ja tulehdukset. Kaverilta kuulin (hänellä oli myös tämä kierukka) että hänen kaverillaan oli koteloitunut kierukka ja se oli todella kivuliasta, kunnes se saatiin leikkaamalla pois..
Että sitten marssimme yhdessä ystäväni kanssa tämän kierukan poistamaan.
Tässä vain minun mielipiteeni, itseeni en tule mitään ylimääräistä enää tunkemaan ja pillerit eivät käy. Sinulle siis kierukka saattaa sopia hyvinkin, kuten useimmille, jos käy pilleritkin, minulle ei..
Kannattaa sitä kokeilla, onhan se hirveän hyvä konsti ehkäistä!
=)