Hormonikierukka, kuinka moni on maksanut ekasta kierukasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harkitsee kierukkaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harkitsee kierukkaa

Vieras
Kun olen kuullut että maksais mutta kaveri asuu eräässä uudenmaan läänin kaupungissa ja siellä oli saanut kunnallisen terkkarin kautta ekan kierukan ilmaseks. Miten muilla on ollut ja missä päin asutte ja paljon on maksanut jos on maksanut..? Kiitos!

En ole kuullut että missään saisi hormonikierukkaa ilmaiseksi, kuparikierukan kyllä. Itse asun Uudellamaalla ja täällä ei käsittääkseni saa sitäkään. Hormonikierukka maksaa oman lekurin mukaan 160e. Itsekin harkitsin ja reseptikin löytyy mutta vielä mietinnässä vaihtoehdot.

tampereella, 90 e kierukka, laitatus yksityisellä vähän hintavampi kuin julkisella. puolet kierukan hinnasta saa kuulema takasin, jos 6 kk sisällä joudutaan poistamaan lääketieteellisistä syistä. en aio kuitenkaan luopua tästä helpolla, niin kivulias oli laitto ja alkuviikot :D

Voi juma no ei oo kyllä varaa hormonikierukkaan meikäläisellä, no, ens viikolla meen lekuriin niin sitten kuulee mitä se täällä maksaa(kanta-hämeessä) Pillerit sitte kehiin taas pitkästä aikaa..

90 e makso. Halvemmaksihan se kierukka tulee pitemmän päälle, ku pillerit! kierukkakin kestää 5 vuotta, mut e-pilllereitäkin joutuu vähän väliä aina ostelemaan...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Voi juma no ei oo kyllä varaa hormonikierukkaan meikäläisellä, no, ens viikolla meen lekuriin niin sitten kuulee mitä se täällä maksaa(kanta-hämeessä) Pillerit sitte kehiin taas pitkästä aikaa..

Maksoin itse noin 160e.

Mutta se on HALPA, todella halpa, kun lasket mitä viiden vuoden pillerit maksaa! Mirena on alle 3e/kk. Siis kumitkin maksais enemmän!

Ja ensi vuonna maksan toisen. Laskes paljonko säästää kun ei tarvii kk-suojia!

Yhteistyössä