Hormonikierukka ja raskaus?!!? Iiks!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maam
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maam

Vieras
Ajatus raskaudesta tuli mun päähän pari päivää sitten ja nyt en pääse siitä eroon. Muutaman kuukauden nyt ollut Mirenan-kierukka ja paikallaankin se on, tunnen sen.

Menkat oli, ei pitäis vielä olla tulossa..
Vatsaa turvottaa, rinnat aristaa, ei oo nälkä, kahvi ja siideri ällöttää.. Tuntuu et happi loppuu ja lantio ja alavatsa kipuilee.
Siis oireita, jotka on edellisissäkin raskauksissa (etenkin edellisessÄ) tulleet ensimmäisenä.

Pelottaa. Kierukkaraskauksissa kai tosi suuret riskit ja mulla piti olla lapset tässä ja kouluunhaku suunnitteilla..
Pienempi nyt 10kk ja isompi 2,5v. Imetyskin loppui (sattumalta?!) kuukausi sitten..

(PS. Kuuklettelin jo aiheesta ja luin vanhoja keskusteluja tältäkin palstalta aiheesta, siltikin oli pakko laittaa oma aloitus)

Niin selviää..
Mies kävi tänään Ärrällä mut ei siellä ainakaan nähnyt, täytyy siis odottaa et sellaiset kaupat on auki, joista niitä saa...
Tuli taas mieleen mukavasti yötä vasten tää juttu..

Alkuperäinen kirjoittaja maam:
Niin selviää..
Mies kävi tänään Ärrällä mut ei siellä ainakaan nähnyt, täytyy siis odottaa et sellaiset kaupat on auki, joista niitä saa...

hahaa... täällä kans juuri kalenteria alettiin tutkimaan... nyt miettii että pitäskö ajella 30km päähän yliopiston apteekkiin hakee testiä.... oijoi... :)

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Niin selviää..

hahaa... täällä kans juuri kalenteria alettiin tutkimaan... nyt miettii että pitäskö ajella 30km päähän yliopiston apteekkiin hakee testiä.... oijoi... :)

Kauheeta odottaa.. :/

Mun tuurilla kuulun siihen häviävän pieneen prosenttiin, jotka voi kierukasta huolimatta tulla raskaaksi.. Gynekin mulle on kyllä sanonut, et pitää olla ehkäisyn kanssa ekstratarkka.
Mut tota varmempi olis sterilisaatio tai pastilli polvien väliin..

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Niin selviää..

Kauheeta odottaa.. :/

Mun tuurilla kuulun siihen häviävän pieneen prosenttiin, jotka voi kierukasta huolimatta tulla raskaaksi.. Gynekin mulle on kyllä sanonut, et pitää olla ehkäisyn kanssa ekstratarkka.
Mut tota varmempi olis sterilisaatio tai pastilli polvien väliin..

Meillä ei mitään ehkäisyö ole ollut.... esikko vasta neljä kuukautta. jotenkin ajatellut että niin hiljaista sillä rintamalla ettei voi tärpätä. Mutta meillä ei kyllä haittaisi vaikka tärppäisi.... :) nyt jo meinaan olen ihan innoissani että olisimpa paksuna... oi voi! Viime juhannus aatto oli päivä jona esikkosta plussa saatiin... :D

Ei tääkään vauva mikään maailmanloppu olisi, alkoi jo valmiiksi sen mahdollisen vauvan takia pelottamaan noi riskit..
Ei vaan kuulunu suunnitelmiin :)

Olispa ihanaa jos teille tulis plussa :)