hormonikierukka ja menkat ON

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marimba
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

marimba

Vieras
Tästä on varmaan keskusteltu useinkin, mutta en jaksanu ettiä sopivaa ketjua, joten: mulla on ollu mirena nyt jo kohta 1,5 vuotta ja menkat vaan on. Ja ei siinä mitään, olkoon sitten, mutta ne kestää kerrallaan melkein 2 viikkoa ja kierto on kuitenkin vaan n. 30pv, joten ne on koko ajan! Vuoto on ensin niukkaa rusehtavaa ja sitten pari päivää semmonen normivuoto, ei liian runsas, ja sitten sitä rusehtavaa moooooooonta päivää. Ja annas olla jos on menkkojen vihdoin loputtua yhdynnässä, nii eikös se ala taas tiputtamaan ja kestää taas muutaman päivän. Hieman turhauttaa...

Kävin kyllä alavatsaultrassa (terkka ei saanu lankoja näkyviin, niin piti tarkistaa onko paikallaan) ja siellä lääkäri löysi pienen kystan oikeasta munasarjasta. Voiks tää sitten aiheuttaa tätä jatkuvaa tiputtelua. Ajattelin kyllä neuvolaankin vielä soittaa, mutta jos jollain on kokemusta, niin kuulen mielelläni. En kuitenkaan haluis poistaa, kun on ihan kätevä ehkäisykeino, kun ei tässä nyt muutamaan vuoteen lapsia yritellä.

Mulla Mirena ollu nyt yli 3 kk ja voin kertoa että 2 päivää ollu niin ettei olis vuotoa ollu yhtään :/ loppuukohan tää ollenkaan?!?

Siis tulee menkat jotka ei ole niin runsaat kuin ennen mutta vuoto kestää n. 9-11 päivää ja sen jälkeen alkaa pieni vuoto jota saattaa tulla vaan esim. wc-käynnin jälkeen kun pyyhkii. Yksi lanka tuntuu ja se on todella pitkä, toista lankaa ei tunnu ollenkaan ...

Hermo rupee menemään pikkuhiljaa! :/

Alkuperäinen kirjoittaja ölölö;27640800:
outoa mulla ei oo menkkoja ollenkaan mirenan kanssa

ei siinä ole mitään outoa. suurin osa varmaan lukee tuoteselosteen jossa sanotaan, että pienellä osalla loppuu menkat toisilla taas ei.

Mulla niukkeni heti, mutta silti on monta päivää kk:ssa tiputtelua ja ylimääräisiä kipujakin.

Yhteistyössä