hormonikierukasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onneton

Vieras
neuvolan täti sanoi ettei heillä ole viimosen viiden vuoden aikana poistettu hormonikierukkaa sopimattomuuden takia kuin pari hassua kertaa.Minä kun olen kaksi kertaa kuparista kokeillut ja kaikenmaailman pillerit aikanani popsinut, kuparikierukalla vuosin kuin hanat auki ja kipu oli sietämätön, pillerit tekivät mikä migreeniä, toinen tulehduksia ja vuotoja, masennusta ja haluttomuutta sekä lihomista. Kysyisinkin, jo kierukan ostaneena, että tietääkö kukaan mitä stadin seudulla maksaa sen laittaminen yksityisellä, kun neuvolan touhu takkuaa, enkä päässytkään nyt vaikka oli niin sovittu. Samoin kokemuksia lihomisesta, aknesta, masennuksesta yms kyseisen aparaatin aikana, hoitsu kun väitti, ettei niitä pitäisi niinkään tulla, koska hormonivaikutus on paikallista, eikä mene verenkiertoon. Ja entäs tupakka...?

Hei, minulle laitettiin eilen Diacorin keskustan WTC-talossa hormonikierukka. Ostin kierukan heiltä (n. 191 euroa) ja itse lääkärillä käynti eli operaatio maksoi kelakorvauksen jälkeen (kelakortti mukaan niin saa sen korvauksen heti) aika tarkalleen 50 euroa. Sattui aikasta paljon, mutta se on kai aika yksilöllistä, suosittelivat muutamaa buranaa jo etukäteen =)

Yhteistyössä