Hormonikierukasta kysymyksiä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maine Coon/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maine Coon/

Aktiivinen jäsen
04.11.2004
15 788
3
38
Mulla eka kierukka (mirena) ollut nyt n puoli vuotta.Aluksi vuosin tosi paljon.Menkatkin kesti aina pari viikkoa, kunnes alkoi tasaantua ja kestivät jatkossa n viikon.
Viimiset menkat oli 13-20.6....ainakin luulin niiden loppuneen.( Tai sit menkat ei olleetkaan kokonaan loppuneet. ) Nyt sitten eilisen sekstailun jälkeen huomasin, että pikkuisen tulee verta.Pitäiskö huolestua?
Papa mulla oli tammikuussa I luokkaa.
Nyt mulla kyllä hiivan oireita, joten voisko tuo pieni vuoto johtua siitä?Onko kenelläkään hormonikierukasta huolimatta menkat tuleet jatkuvasti säännöllisesti?

Mä vaan mietin, että oiskohan käynyt niin, että menkat ei olleetkaan kokonaan loppuneet ja siks alkoi sitä verta pikkasen tulla :/ Tänäänkin pyyhkiessä sitä hitusen tullut.
Vai mahtaakohan ilmetä nyt puolen vuoden jälkeen vuotoja miten sattuu ja sit täytyy todeta ettei tämä härveli sovi mulle :(

Mä en luottanut hormoonikierukkaan (Mirena) ollenkaan. Mä vuodin ihan epäsäännöllisesti ja tuon puolen vuoden aikana lähes joka toinen viikko. Oli todella rasittavaa ja rassaavaa. Sai kulkea side housuissa koko ajan, kun ei tiennyt milloin vuotaa ja kuinka paljon kerralla.
Otatin sen pois 1,5 vuotta oltuaan. Aiheutti mulle munasarjoihin Kystia, jotka sitten puhjettuaan olivat helvetin kipeitä.

Mutta tossa sun tapauksessa luulisin, että menkat ei ihan ohi ole ollutkaan. Mulla käy välillä noin, ihan siis pillereitä syödessä. Et luulen niiden loppuneen ja heti sekstaillaan niin saattaa tulla pientä jälkivuotoa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Miä82:
Mä en luottanut hormoonikierukkaan (Mirena) ollenkaan. Mä vuodin ihan epäsäännöllisesti ja tuon puolen vuoden aikana lähes joka toinen viikko. Oli todella rasittavaa ja rassaavaa. Sai kulkea side housuissa koko ajan, kun ei tiennyt milloin vuotaa ja kuinka paljon kerralla.
Otatin sen pois 1,5 vuotta oltuaan. Aiheutti mulle munasarjoihin Kystia, jotka sitten puhjettuaan olivat helvetin kipeitä.

Mutta tossa sun tapauksessa luulisin, että menkat ei ihan ohi ole ollutkaan. Mulla käy välillä noin, ihan siis pillereitä syödessä. Et luulen niiden loppuneen ja heti sekstaillaan niin saattaa tulla pientä jälkivuotoa. :)

Mulla on onneksi runsaisiin kuukautisiin kierukasta ollut apua eli vuodot ovat hieman niukentuneet, mutta sitten taas miinuksena musta on tullut lyhytpinnainen :/ Mutta täytyypi nyt vielä katsella että mitä tuleman pitää, kun tämä ei ole kuin sen puoli vuotta ollut.Odotan, että menkat loppuisivat, mutta kai mä kuulun siihen vähemmistöön, että niin onnellisesti ei käy.Pessimisti olen tässä asiassa :ashamed:

Yhteistyössä