Kävin sitten taas tänään jälleen kerran lääkärillä vaihtamassa pillerimerkkiä. Mikään ei vaan tunnu mulle sopivan, kokeiltu on Femoden, Mercilon, Nuva ring ja nyt viimeisimpänä Cerazette ja kaikista tullu ihan kamalat sivuvaikutukset :/ Lääkäri sitten kirjoitti Yasmin pillereitä, kunnei oikein muitakaan vaihtoehtoja enää ole. Millaisia kokemuksia muilla on noista Yasmineista? Varsinkin jos muut pillerit ei ole sopineet.
Lääkäri suositteli myös hormonikierukkaa, mut en viitsis sitä ottaa kun moni on sanonut, että niistä tulee samat oireet kun pillereistäkin, ja sit menee kauhee summa rahaa ihan hukkaan. Lisäksi jännitän sitä laittoa kun oon kuullun niin paljon juttuja, että se sattuu ihan hirveesti ja sit jos sen joutuu heti poistamaan :attn:
Lääkäri suositteli myös hormonikierukkaa, mut en viitsis sitä ottaa kun moni on sanonut, että niistä tulee samat oireet kun pillereistäkin, ja sit menee kauhee summa rahaa ihan hukkaan. Lisäksi jännitän sitä laittoa kun oon kuullun niin paljon juttuja, että se sattuu ihan hirveesti ja sit jos sen joutuu heti poistamaan :attn: