Hormonihuuruista pohdintaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nala78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nala78

Jäsen
10.01.2005
350
1
16
On nämä napsittavat hormonit metkoja... (Clomifenit siis) Nyt olisi taas "piinapäivät" käsillä, niin eikö kroppa oikein urakalla pukkaa "oiretta", vai pääkö se vaan huijaa... :/ Rinnat, etenkin nännit aristaa ihan hirveästi ja naama kukkii, tosin nyt alkaapi rauhottua tältä erää. Ihan on satavarma olo kyllä siitä että tärppiä ei ole tullut... :( No, viikon loppupuolellahan se taas varmistuu, kun täti kylään kurvaa. Mutta kyllä tämä naisen kroppa vaan on ihmeellinen, kun tällälailla huijaa... :attn:

Elähä vielä heitä kirvestä kaivoon.. =) Olin mäkin 99% varma, et tärppiä ei tullu ja et kuvittelin kaikki oireet ittelleni, mut kuinka ollakkaan eilen testasin haamuplussan ja tänään jo paljon vahvemman.. =) Ja nyt kutakuinkin olen oireeton, huomioimatta pientä tissiarkuutta, käsien turvotusta ja väsymystä.. Juuri tulin töihin ja kuten tavallisesti aloitin kahvikupillisella, et pysyy yön hereillä, niin juomatta se jäi.. Ei maistu, johtuneeko sitten siit plussasta tai mistä lie.. =)

Toivottelen sinne paljon plussaonnea!! :flower:

Valitettavasti mulla oli samat oireet, ja negaa oli. Nännit oli tosi arat, ja siitä tietysti ajatteli vihdoin tärpänneen. Ja naama kukki ihan kamalasti! Mutta toivottavasti sulla tärppäsi.

No. Mulla ei kyllä kauheasti toivo jaksa enää nousta, kun vuoden verran pettymyksiä on tullut toisensa perään... (Niin, vähänhän se vuosi toisaalta on, mutta...) Eli jalat on tukevasti maassa.Edellisellä kerralla, kun testasin plussan 2 1/2 vuotta sitten suunnilleen, haamua näytti kun kuukautiset olivat 4 pv myöhässä. Nyt varmaan lääkäri kehottaa heti testaamaan, kun maanantaina soittaa, siis jos jostakin syystä ei ala. Vaan tiiän että voi olla nega silti, ja melkovarmasti onkin... :attn:

samassa veneessä ollaan! :attn: Vaikka sitä yrittää itselleen tolkuttaa oireettomuuttaan, jotenkin kummasti elimistö aina keksii joitain oireita.

itse en kuitenkaan enää jaksa kiinnittää oireisiin sen kummempaa huomiota, koska on tässä jo yli kaksi vuotta koettu pettymys joka ikinen kuukausi.. On kohta toivo mennyt plussaan! :headwall:

Itsellä clomioireet on vaihdellut melkein jokainen kuukausi, yksi kuukausi mentiin jopa ilman minkäänlaisia oireita, silloin myös menkat alkoivat aivan varoittamatta, kaksi päivää etuajassa :attn:

Pitäisi kuitenkin jaksaa ajatella positiivisesti!

nyt menossa kp 29/28-30...ensi kierto on viimeinen clomikierto...jos sekään ei tuota tulosta, niin sitten taas aikaa varailemaan gynelle ja keksitään jotain uutta! (mitähän sekn mahtaa olla?)

Oireita tällä hetkellä: rinnat aristavat, öisin saa ravata vessassa 2-5 kertaa, palelua/hikoilua, nipistelyä alavatsalla...

Tuli muuten mieleen että voiko clomit aiheuttaa tässä vaiheessa kiertoa vielä kuumia aaltoja? Ja yöhikoilua? olen myös nukkunut huonosti (voi myös johtua jatkuvasta vessassa ravaamisesta!)
samoja oireita on ollut aikaisemmissa clomikierroissa, mutta ovat hävinneet keskivaiheilla kiertoa, mutta nyt näköjää jakuu kierron loppuun asti :headwall:

Plussaonnea kaikille "hormonihirviölle"! Ei luovuta toivosta! :hug:

Niinhän se tyttö tipahti että kolina vaan kävi... :headwall: :'( Ja seuraava tärppiaika sattuu sitten juuri pääsiäiseksi ja tottakai me ollaan juuri silloin sukuloimassa! :headwall: Voihan kakka!!! :headwall:

Kuinka pitkiä teillä ovat clomikierrot olleet? Itselläni menossa nyt ensimmäinen clomikierto, kp 28/?. Mietin tässä, että milloinkahan niitä kuukautisia voisi odotella kylään.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.04.2006 klo 17:47 sabina kirjoitti:
Kuinka pitkiä teillä ovat clomikierrot olleet? Itselläni menossa nyt ensimmäinen clomikierto, kp 28/?. Mietin tässä, että milloinkahan niitä kuukautisia voisi odotella kylään.

Noin 30 päivää varmaan on oikea arvio... Mulla EHKÄ nyt löyty oikea annostelu, elikkä kierto pelaa ilman teroluteja... 26 päivän päästähän se taas nähdään... :/ (Kp siis nyt 4/30...)

Täällä myös tipahettiin kovaa ja korkealta :'( :'( :'(
Nyt mennään kp5 ja viimeinen clomikuuri siis menossa! Toivo omasta vauvasta alkaa pikkuhiljaa loppumaan...En millään jaksaisi uskoa, ettäclomeista olisi meille mitän hyötyä, sillä olisihan ne jo jonkinmoisen tärpin antaneet... :attn: No, ei ainakaan voi sanoa etteikö oltaisi yritetty!
Mieliala vaihtelee laidasta laitaan ja hikoiluttaa jatkuvasti myös silmiä särkee (?)...

Pidän kaikille teille peukkuja plussan puolesta!!!! ja :hug: ja jaksamista!!!!

Yhteistyössä