Hormoniehkäisyn lopettamisesta oireita? Kokemuksia??

Elikkä mulla on nyt niin että oon käyttäny melkein vuoden Nuvaring ehkäisyrengasta. Nyt kuitenkin valmistajalla ongelmia ja tuote loppu koko maasta joten olen joutunut olemaan luomuna tämän kierron. Ja mahdollisesti vielä seuraavankin jos en ehdi uutta rengasta saamaan ennen seuraavia menkkoja. Olen ollut ilman rengasta nyt kolme viikkoa, reilu kaksi viikkoa sitten olisi pitänyt laittaa uusi.

Oon nyt viimesen viikon ollut ihan äärettömän kiukkuinen ja pahantuulinen syystä jota en itsekkään tiedä. Mies parka on joutunut kuuntelemaan mun tiuskimista vaikka ei ole tehnyt mitään väärää. Kyseli eilen illalla että "onhan meillä kaikki hyvin? ja enhän mä vaan oo tehny mitään väärää?" Alko ihan tuntua pahalta kun mies joka on mulle aina niin ihana joutuu kestämään tätä ja kun en mä tahallani sille ole kiukkuinen. En meinaa tuntea itseäni kun olen yleensä huumorintajuinen, pitkäpinnainen ja tasaisen iloinen, nyt on ihan päin vastoin.. Voiko tää johtua siitä että kropan hormoni tasapaino on jotenkin viturallaan tuon renkaan jäljiltä? Tasaantuuko tämä??! En halua jäädä tällaiseksi äkäpussiksi! :(
 

Yhteistyössä