Kertokaas mitä tarkoittaa aikuisten peliranneke? Katsotaan kuinka mukavia vastauksia saan =)
ellanhelmi 08.06.2009 #1 Kertokaas mitä tarkoittaa aikuisten peliranneke? Katsotaan kuinka mukavia vastauksia saan =)
Vieras 08.06.2009 #2 Jos haluat pelata niitä pelejä jonkun toisen aikuisen kanssa, niin sun pitää ostaa se ranneke.
mui 08.06.2009 #3 Hei, mä tiedän, mä tiedän! Ainakin luulen niin Eilen justiin käytiin Hoplopissa ja siellä peliautomaateissa (esim. se pöytäkiekko tms.) luki, että jos 2 aikuista pelaa KESKENÄÄN tarttee ostaa ranneke. Me ainakin pelattiin lapsen kanssa ilman.
Hei, mä tiedän, mä tiedän! Ainakin luulen niin Eilen justiin käytiin Hoplopissa ja siellä peliautomaateissa (esim. se pöytäkiekko tms.) luki, että jos 2 aikuista pelaa KESKENÄÄN tarttee ostaa ranneke. Me ainakin pelattiin lapsen kanssa ilman.
hekla 08.06.2009 #4 mun mielestä sillon jos 2 aikuista pelaa nii pitää ostaa se ranneke. mut jos lapsen kanssa pelaa nii ei vissiinkää tarvi.
mun mielestä sillon jos 2 aikuista pelaa nii pitää ostaa se ranneke. mut jos lapsen kanssa pelaa nii ei vissiinkää tarvi.