hoplop työpaikkana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiinnostaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla itelläni sen verran, että yhden vuoron kävin tekemässä aikoinaan Lempäälän Ideaparkin HopLopissa - ja toista kertaa en mennyt. Vuoropäällikkö oli ihan kamala, kaatoi lähiaikoina sattuneen avioeronsa työntekijöiden niskaan (myönsi asian tyyliin "olen juuri eronnut ja pinna vähän tiukalla ja te saatte kärsiä siitä, ei kiinnosta"), liian vähän työntekijöitä = armoton kiire, hyvä että sai pissataukoja pitää. Joka paikassa asiat hoidettiin uhkailemalla, jos et tee sitä tai teet sitä saat varoituksen. Ei pienintäkään keskustelun varaa tai kannustusta, vaan pelkkää uhkailua.

En tiedä muista paikoista ja mulla tosiaan ton yhen työvuoron verran kokemusta, mutta se riitti.

Tosi harmi jos kaikilla on vaan huonoja kokemuksia kun mun mielestä on ollut aivan ihana työpaikka :) Työ on kovaa, mutta kaiken sen riemun arvosta mitä pienet lapset saa kokee!

olen itse ollut töissä n. Puolivuotta. Mun mielestä super kiva työpaikka kun tykkään tehdä asioita käytännössä! :) lisäksi maailman paras esimies ja vuoropäälliköt suurimmilta osilta mukavia.
...Tykkään!
Tottakai työvuorossa on kiire varsinkin vklp koska porukkaa on vaan niin paljon,, mutta on se sen arvoista.
Työvuorot vaihtelee itsellä, välillä saattaa olla muutama vuoro/2vk ja toisinaan enemmän!
Kannattaa ainakin kokeilla :)

Jos tykkää työpaikasta jossa on _aina_ liian vähän henkilökuntaa, olet tavoitettavissa 24/7 ja olet valmis tulemaan koska tahansa töihin tai jäämään vaikka koko päiväksi tai olla tulematta ollenkaan ilman _mitään_ ylityö- tai päivystyslisiä. Ainiin ja kotona saa aina lukea kaikkia viestejä ja tiedotteita omalla ajalla koska kuulemma kuuluu työtehtäviin vaikka oletkin kotona? Silti sinulle ei ole tunteja tarjolla. Palkkasi on 7e ja risat. Ei edes lauantailisää. Sinua ei kunnioiteta ihmisenä. Esimies ei luultavasti tiedä paskaakaan mitä työhösi oikeasti sisältyy vaan aina pitäisi tehdä enemmän.
Hakekaa toki tonne töihin.