Hoplop, kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Paikka on paras hiukan isommalle, mutta kyllä 1vuotiaskin viihtyy. Tosin mun makuun hinta on aika kova, jos paikalle menee vain pienen kanssa (koska aikuisenkin on maksettava) Nyt lapset 2,5 ja 5 viihtyvät tosi hyvin.

taustailija
Miedän pojat oli ekaa kertaa kun nuorimmainen oli 1v ja vanhempi 3,5v.
Molemmat tykkäs kovasti. Raision HopLopissa on pienille (konttaajille) oma "aidattu" alue siinä kahvittelupaikan vieressä. Ei tarvinnut pelätä sitäkään että isommat tulee päälle.
Voin vain suositella. =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Paikka on paras hiukan isommalle, mutta kyllä 1vuotiaskin viihtyy. Tosin mun makuun hinta on aika kova, jos paikalle menee vain pienen kanssa (koska aikuisenkin on maksettava) Nyt lapset 2,5 ja 5 viihtyvät tosi hyvin.
Ei joensuussaa ainakaan aikuinen maksa mitään.

Gluteus maximus
Me ollaan kierretty nämä pääkaupunkiseudun hoplopit ja meidän lapset on kyllä tykänneet kovasti. Tyttö taisi olla 1v kun ekan kerran käytiin ja touhusi isoveljensä mukana minkä kerkesi.

vieras
Ei Kuopiossakaan aikuisesta maksua mene! 7- ja 9-v mielestä "parempi kun puuhamaa ja tykkimäki yhteensä!", 2,5v tykkäs myös, tuota alle 1v en ehkä vielä veis...vaikka kyllä kait sekin siellä konttailis ja ihmettelis menoa!
Äitiä harmitti ruokatarjonnan yksipuolisuus...mieluusti siellä peuhuhetken päälle söis vaikka muutakin kun sämpylää tai pizzaslaisseja...
Mut kokonaisuutena ihan ok!

eväät
mä mietin silloin kun mentiin ekaa kertaa kun siellä sivuilla sanottiin jotenkin sillai, ettei omia eväitä kuin vauvoille purkkiruokaa tai jotenkin sillai... otin sit sinne yhteyttä että saanko ottaa meidän 3v pojalle kuitenkin eväät, koska on diabetes. Sain vastauksen tosi pian, ja sanottiin että totta kai saa ottaa, ei siellä kukaan teidän eväitänne katsele... eli sain vähän sen käsityksen et voi ottaa evästä mukaan kuitenkin...

me ollaan aina liitetty hoplop-käyntiin sit joku hese tai mäkkikäynti myös, eli kun siellä saa sen kaks tuntii peuhata, niin sen jälkeen on menty hampparille. Lapsilla ollut siis melkoinen juhlapäivä... =)

Alkuperäinen kirjoittaja Eewok:
Kattelin noita maksuja niin onks ne isompien ja pienempien alueet jotenki iän mukaan? Meillä 4 ja 3v, mietin et joutuuko toinen johonki pienten puolelle ja toinen isojen vai miten ne menee?
Vapaasti saa ainakin jns mennä puolelta toiselle ja leikkiä kummallakin puolella 2,5v.

pimpelipom
Lapseni oli 1v3kk kun kävimme. Tulin siihen tulokseen, että kiva paikka hieman isommalle. Meidän tyttö ei välittänyt niinkään leikkiä ja peuhata leikkipaikoilla vaan juoksenteli ympäriinsä ja minä perässä. Mutta varmaan jokainen lapsi on erilainen ja erilainen ja eri asiat kiinnostaa.

Tuli käytyä eilen ja mietin sitä 0-4v aluetta, johon meidän 1v menis..ehkä hiukan vielä odotellaan. Hml:ssa maksaa aikuiselta pelialueelle meno 3?, mutta ei sielä eilen kukaan tarkistanut maksuja.
Kyllä meidän 4v poika oli ihan intona.
Me laitettiin mennessä, vessassa käynnin jälkeen ja lähtiessa käsedesiä, jota sielä oli monella seinällä. Jospa se pahimmat pöpöt pitäis loitolla.

Muksut tykkää hirveesti siitä.

Mä vaan en kestä käydä jos siellä on paljon porukkaa, ollaan välillä käyty arkipäivänä siinä 12 aikaan, se on ok.
Työssäkäyvät on töissä ja suurin osa kotiäideistä on jo lähtenyt/ei ole vielä tullut päiväunien takia, silloin sen kestää.

Nuo meidänkin likat on vähän arkoja, ja sitten kun siellä on ruuhkaisempana aikana niin jumalattomasti lapsia. Ja joukkoon mahtuu niitä joiden vanhemmat ei viitsi katsoa perään ja jotkä tönii, etuilee, ottaa kädestä jne.

Mutta paikkana tosi kiva, ja oikeaan aikaan mennessä siellä viihtyy itsekin.

Yhteistyössä