Hömppäketju

Slummien miljoonitär

Aktiivinen jäsen
18.12.2010
1 375
0
36
PK-seutu
Ajattelin kaiken vakavan keskustelun vastapainoksi avata tämmöisen naisten oman hömppäketjun.
Tuossa yksi ketju listasi miehiä joista piti valita paras. Tähän ketjuun vois tehdä kumman kaa-tyylisesti parivaljakon seuraavalle vastaajalle. Jos menee ristiin niin seuraava voi valita semmoisen parivaljakon kuin haluaa.
Eli jos aloitan:
"Kumman kaa oisit mieluummin Hans Välimäen vai Jyrki Sukulan?" Mä itse ottaisin Välimäen (laita oma vastaus myös mukaan)
Ja muuten, tässä ketjussa ei tartte sit pipon ja nutturan kiristää jookoskookos? :)

[QUOTE="pilvi";23474882]Niinistö.

Vesa Keskinen vai Matti Nykänen?[/QUOTE]

Hyi kamala, tää on ihan kauhee! Siis pakko valita Nykänen koska toi Keskinen on niin hirvee!!!

Entäs näistä; Timo Soini vai Jope Ruonansuu?

Pakko sanoo itsekin; ööööö..... ei pysty.... ööööö.... Timo Soini.

Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23474914:
Hyi kamala, tää on ihan kauhee! Siis pakko valita Nykänen koska toi Keskinen on niin hirvee!!!

Um... Jope

Timo Rautiainen vai Jouni Hynynen

(Rautiainen)

Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23475086:
Mä pysyn Nykäsessä kun valitsin sen jo kun vaihtoehtona oli Vesa Keskinen.

Entäpä Nicke Lignell vai Andre Wickström? Ottaisin varmaan Andren koska tuo Nicke tökkii jostain syystä...

Oli pakko googlettaa kun tossa äsköisessä Eureka-sarjassa oli niin komea näyttelijä. Eli kumman kaa, tän Ed Quinnin;
http://images.wikia.com/trueblood/images/0/0a/EdQuinn.jpg

vai vanha kunnon George Clooney?

Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23474914:

Oh no, ku mietinki et jomman kumman kans pitäis tehä jotai niin....ugh..erittäin voimakas pahoinvointi iskee! Sama juttu Nykäsen ja Keskisen kanssa, yyyyyh.

Yhteistyössä