Homeopatiaa korvatulehdukseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitimamma76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äitimamma76

Jäsen
28.04.2005
185
0
16
Onko kukaan ollut vauvan tai taaperon kanssa homeopaatilla korvatulehduskierrettä katkaisemassa? Mitkä kokemukset?

Entä kuka antaa antibiootti kuurin aikana maitohappobakteereja lapselle tai kuuluuko jokapäiväiseen ravintoon?

Oma lapsi juo joka päivä Gefius piimää, mutta sen vaikutuksista en pysty sanomaan.
Olen ajatellut homeopaattista hoito seuraavaan korvatulehdukseen. Meillä tulehdukset ovat havaittu jo alkuvaiheessa. Muutenkin noista antibioottikuureista ollaan kahta mieltä. Korvatulehdushan voi parantua itsestää tai voi myös tulla se liimakorva tai sitten se kierre että antibiootit ei auta.

Meillä on kokeiltu homeopatiaa,kun pojalla 1v1kk on koko ikänsä
ollut räkää,nuhaa,yskää,korvatulehduksia,keukoputkentulehduksia
ym. Antibiootit kun "tappavat" myös niitä hyviä bakteereita ja näin ollen vastustuskykykin on heikoilla.
Näistä molemmista hoitomuodoista ollaan montaa eri mieltä.
mä aoin edelleen jatkaa homeopaattisten lääkkeiden antamista
pojalle.Mun mielestä on vähän auttanut meidän tilanteeseen.
Maitohappobakteereita kannattaa antaa antibioottikuurin aikana ja
myös jälkeenkin.
Tämä siis vain mun mielipide. =)

Kannattaa kuitenkin muistaa, ettei tee lapsesta mitään koekaniinia, joka sitten kärsii kivuista kun ja jos hoidetaan sellaisella metodilla jota ei olla tutkimuksin todistettu toimivaksi.
Voisit mielestäni hoitaa tulehduksen pois perinteisellä kolulääketieteellä, eli ab-kuurilla ja homeopatiaa voisit kokeilla ennaltaehkäsievänä hoitomuotona. Ja kannattaa myöskin ottaa selvää tarkasti homeopaattisten tuotteiden/lääkkeiden tuoteseloste, monet ymmärtääkseni sisältävät paljon alkoholia =)

Tällä paikkakunnalla on homeopaatti, jota ajattelin tavata, en siis itse ala tohtoriksi.
Viimeksi lapsen korvatulehdus havaittiin vahingossa kun olimme lääkärissä muilla asioilla. Eli ei ole vielä siinä vaiheessa ollut itkua kun on alettu antibioottikuuri.
Pitää kysyä homeopaatilta jos sitä voisi käyttää ennalta ehkäisyyn esim kun nuha alkaa.
Mutta jos jollain on kokemusta niin olisi mukavaa kuulla.

Yhteistyössä