Ymmärrän molempien osapuolten, eli puolesta ja vastaan mielipiteet, mutta minuun ne eivät vaikuta millään tavalla. Jokainen saa olla mitä mieltä tahansa asioista. Itse olin ulkomailla 3vkoa takaperin ja söin siellä medium-pihviä, koska siellä kaikki pihvit kypsennettiin mediumiksi, enkä vaan aina muistanut sanoa, että kypsäksi, kiitos. Minusta se oli paljon suurempi riski, kun syödä Suomessa Aura-juustoa, mutta en silti ala itseäni sen vuoksi piiskaamaan, tehty mikä tehty, pakkohan se on jotain syödä. Itse en ole syönyt koko raskauden aikana mitään homejuustoja enkä kenenkään muun pesemiä kasviksia, kuten en myöskään graavilohta tai maksaa. Kyseinen "uhraus" on aika pieni, kun vertaa siihen, että saa terveen lapsen. Kyllä minullekin tulee hetkiä, jolloin tekisi mieli Aura-juustoa tai graavilohta, mutta itsehillintä on hyvä ominaisuus ihmisessä. Toisaalta, jos päättäisin syödä Aura-juustoa, niin viimeinen paikka missä sen tekisin, on Rax, koska ystäväni oli siellä muinoin töissä ja kertoi kuinka esim. lattialle pudonnut juutoraaste korjattiin nätisti takaisin tarjoiluastiaan keittiön puolella, vaan kuuleehan sitä kaikenlaista... Ei kuitenkaan kannata yöuniaan menettää yhden pienen lipsahduksen takia, tehty mikä tehty, ja aika kertoo mitkä on seuraukset. Enemmän syyttäisin itseäni, jos putoaisin ratsastaessa hevosen selästä ja menettäisin lapsen (tosin en edes harrasta ratsastusta).