V
vierailija
Vieras
Kiinostaisi lähteä tutustumis lomalle, mutta minulle ei ole tullut mainoksia aiheesta. Olisiko sinulla tarjouskoodeja? Mitä ne sisältää?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kiinostaisi lähteä tutustumis lomalle, mutta minulle ei ole tullut mainoksia aiheesta. Olisiko sinulla tarjouskoodeja? Mitä ne sisältää?
Ainiin.. ja kylpylän vapaakäyttö kuuluu ja aamiaiset. Paitsi Flamingos vain 1 kylpyläkäynti.Sähköpostiin tulee minulle 2vk välein tutustumisloma kirje, jossa on aina tutustumisloma 2 yötä n.50e ja 3 yötä n.98e. Viikonloppuisin n.50e lisä. Pääsee mihin vaan holiday club kylpylään esim. Caribia, Flamingo, Naantali, Katinkulta, Saimaa, Kuusamo, Tampere. Käyn näissä vähän väliä. Sitä en muista, miten vuosia sitten ton kirjeen sain tilattua.. luultavasti netistä löytää. Mutta jos varaat ns. holiday clubin sivujen kautta niin on paljon kalliimmat tutustumislomat.