Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Suosittelen Tampereen Lapinniemen kylpylää holiday club kylpylää,todella ihana paikka ja palvelut lähellä.
Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Suosittelen Tampereen Lapinniemen kylpylää holiday club kylpylää,todella ihana paikka ja palvelut lähellä.
Ai, mä oon kuullut siitä huonoa.. Että kylpylä on pieni jne. Mutta kiva kuulla positiivistakin!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kirsi:No tamperelaisena en menisi sinne muusta syystä kuin siitä, että on keskustan lähellä. En silti kävelisi keskustaan sieltä... Siellä on aika pienet allasosastot ja kälyinen ravintola, jossa ei ole koskaan ketään, kun siellä syö.
Caribia on altailtaan hieno, sellainen enemmänkin lapsille suunnattu merirosvomaailma. Katinkultaan menisin heti, mutta on kallis ja kaukana. Ei siellä pääse edes allasosastolle, jos on hotellilahjakortti, muualla pääsee. Naantali on aivan ihana paikka, tosin Holiday Clubin hotelli ei ole kylpylärakennuksessa. Muista en osaa sanoa.
Onko teillä lomaosake, vai miksi juuri Holiday club? Kävittekö kenties osake-esittelyssä ja saitte lahjakortin ;-)