Holby Cityä seuraavat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fanitar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fanitar

Vieras
Nyt tulevat jaksot ovat uusintoja ja olen niitä katsonut Areenasta. Olen nyt katsonut jakson missä Mo synnyttää pojan.

Joitakin jaksoja on jäänyt välistä ja nyt mun kysymys liittyykin Hanseniin. Missä hän on? Jasminesta sanottiin, että hän aiheutti toimitusjohtajan hyllytyksen. Oli se Riciin liittyvä tapaus kun Jasmine teki valituksen hänestä. Jäi tuossa kohtaa jaksoja näkemättä joten en tiedä tarkalleen miten se eteni. Voisiko joku kertoa? Hansen oli lähtenyt Ruotsiin, mutta oli tullut Mr T:n häihin.

Mulla on siis jäänyt jo ekalla esityskerralla näkemättä näitä jaksoja ja nyt uusintakerrallakin jäi näkemättä. :oops::D Poistuivat Areenasta ennen kuin ehdin katsoa. Katsoin Areenasta Casualtya niin unohtui Holby. :rolleyes:

No Hansen-kysymykseen vastasitkin itse, hän oli Ruotsissa töissä, mutta tuli/tulee sieltä takaisin Holbyyn. Jasmin taisi valittaa Ricistä, kun tämä komensi häntä jostakin asiasta tiukasti. Ei muista enää noita vanhoja kuvioita, pitää varmaankin katsoa uusintoja.

No Hansen-kysymykseen vastasitkin itse, hän oli Ruotsissa töissä, mutta tuli/tulee sieltä takaisin Holbyyn. Jasmin taisi valittaa Ricistä, kun tämä komensi häntä jostakin asiasta tiukasti. Ei muista enää noita vanhoja kuvioita, pitää varmaankin katsoa uusintoja.
Niin, mutta mitä tarkoitti tuo toimitusjohtajan hyllyttäminen? Sitten Ric onkin yhtäkkiä toimitusjohtajana.

Hansen on yksi mun suosikeista. :D

Yhteistyössä