Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Aihe vapaa
!Hola, amigos! Ketä paikalla?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="*¿*, post: 32489048, member: 138850"]</p><p>Kuulepas sinä harmaa mielensäpahoittaja!</p><p>Oli eilen mun ideani tulla tälle palstalle. Facebook-ryhmän, johon ilmeisesti viittaat, perustin joskus vuosia sitten. En edes muista milloin. Siinä ryhmässä on 0-10 kommenttia kuukaudessa. Siis KUUKAUDESSA. Paljon, paljon, paljon vähemmän kommentteja kuin tällä palstalla, Vaikka aika hiljaista täälläkin on verrattuna vaikka Vauva.fi:n palstaan. </p><p></p><p>Mulla oli eilen tylsää ja ajattelin, että voisin tulla pariksi tunniksi notkumaan tänne. Olen käynyt täällä useammin kuin moni muu eilen tulleista, mutta yhden kommentin jälkeen saa yleensä odottaa vähintään tunnin, että joku vastaa kommenttiin. Ja silloin saa jo hyppiä riemusta, kun joku sentään vastasi niinkin nopeasti. Yleensä mitään vastausta ei edes tule tai tulee ehkä huomenna tai viikon päästä. Ei paljon maksa vaivaa jäädä odottelemaan.</p><p></p><p>Monella meistä "wanhoista" lapset ovat jo aikuisia tai lähes aikuisia. Joillain on jo lapsenlapsiakin. Oli aika, jolloin palstalta sai paljon vertaistukea. Aika, jolloin elettiin samoissa elämäntilanteissa. Aika, jolloin huumorikin oli yhteistä. Naurettiin samoille asioille, koska tilannekomiikka osui niin monen palstalaisen sen hetkiseen elämään. Aika kului, elämä meni eteenpäin. Elämään tuli ihan muita mielenkiinnon kohteita kuin tämä palsta. Joistain meistä "wanhoista" tuli kavereita ja jopa ystäviäkin, mutta emme tarvitse palstaa yhteydenpitoomme. Se kun onnistuu ihan muutenkin. On onnistunut jo vuosia.</p><p></p><p>Joku aiemmin ketjussa viittasi luokkakokouksiin. Oletko koskaan osallistunut luokkakokoukseen Ymärrätkö, miksi on joskus ihan kiva olla hetki samassa paikassa niiden ihmisten kanssa, joiden kanssa oli siellä aikoinaan paljonkin? Olet ehkä vielä aika nuori etkä sen vuoksi ymmärrä, miksi meidän wanhojen on joskus ihan kiva porukalla fiilistellä paikassa, jossa vietimme aikoinaan tuntikausia. Emme me sitä fiilistelyäkaipaa usein. Ihan kuten emme kaipaa luokkakokouksiakaan. </p><p></p><p>Olen pahoillani, jos sulla meni helatorstaikin pilalle mun eilisen ideani vuoksi. En osannut aavistaakaan, että jollekin tämä aiheuttaisi noin suuren harmin. Lupaan ja vannon, että en enää ikinä ehdota wanhojen porukalle kokoontumista palstalle. Keksin kyllä muitakin paikkoja, joihin voimme kokoontua. Lupaan myös, että tämän päivän jälkeen en enää palaa palstalle, En "nenänä", en Keittiönoitana, en Delffinä enkä Saija41:nä. Kommenttisi tässä ketjussa saivat mut lopullisesti tajuamaan, että aika entinen ei koskaan enää palaa. On aika siirtyä eteenpäin ja jättää palsta lopullisesti taakseen. Tämä on ollut erittäin hyvä ja helpottava oivalus, kiitos sinulle siitä. Pyyhitään taulu puhtaaksi ja jatketaan eteenpäin. Hyvää kesää ja tulevaisuutta sinulle!</p><p>t. Saija</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="*¿*, post: 32489048, member: 138850"] Kuulepas sinä harmaa mielensäpahoittaja! Oli eilen mun ideani tulla tälle palstalle. Facebook-ryhmän, johon ilmeisesti viittaat, perustin joskus vuosia sitten. En edes muista milloin. Siinä ryhmässä on 0-10 kommenttia kuukaudessa. Siis KUUKAUDESSA. Paljon, paljon, paljon vähemmän kommentteja kuin tällä palstalla, Vaikka aika hiljaista täälläkin on verrattuna vaikka Vauva.fi:n palstaan. Mulla oli eilen tylsää ja ajattelin, että voisin tulla pariksi tunniksi notkumaan tänne. Olen käynyt täällä useammin kuin moni muu eilen tulleista, mutta yhden kommentin jälkeen saa yleensä odottaa vähintään tunnin, että joku vastaa kommenttiin. Ja silloin saa jo hyppiä riemusta, kun joku sentään vastasi niinkin nopeasti. Yleensä mitään vastausta ei edes tule tai tulee ehkä huomenna tai viikon päästä. Ei paljon maksa vaivaa jäädä odottelemaan. Monella meistä "wanhoista" lapset ovat jo aikuisia tai lähes aikuisia. Joillain on jo lapsenlapsiakin. Oli aika, jolloin palstalta sai paljon vertaistukea. Aika, jolloin elettiin samoissa elämäntilanteissa. Aika, jolloin huumorikin oli yhteistä. Naurettiin samoille asioille, koska tilannekomiikka osui niin monen palstalaisen sen hetkiseen elämään. Aika kului, elämä meni eteenpäin. Elämään tuli ihan muita mielenkiinnon kohteita kuin tämä palsta. Joistain meistä "wanhoista" tuli kavereita ja jopa ystäviäkin, mutta emme tarvitse palstaa yhteydenpitoomme. Se kun onnistuu ihan muutenkin. On onnistunut jo vuosia. Joku aiemmin ketjussa viittasi luokkakokouksiin. Oletko koskaan osallistunut luokkakokoukseen Ymärrätkö, miksi on joskus ihan kiva olla hetki samassa paikassa niiden ihmisten kanssa, joiden kanssa oli siellä aikoinaan paljonkin? Olet ehkä vielä aika nuori etkä sen vuoksi ymmärrä, miksi meidän wanhojen on joskus ihan kiva porukalla fiilistellä paikassa, jossa vietimme aikoinaan tuntikausia. Emme me sitä fiilistelyäkaipaa usein. Ihan kuten emme kaipaa luokkakokouksiakaan. Olen pahoillani, jos sulla meni helatorstaikin pilalle mun eilisen ideani vuoksi. En osannut aavistaakaan, että jollekin tämä aiheuttaisi noin suuren harmin. Lupaan ja vannon, että en enää ikinä ehdota wanhojen porukalle kokoontumista palstalle. Keksin kyllä muitakin paikkoja, joihin voimme kokoontua. Lupaan myös, että tämän päivän jälkeen en enää palaa palstalle, En "nenänä", en Keittiönoitana, en Delffinä enkä Saija41:nä. Kommenttisi tässä ketjussa saivat mut lopullisesti tajuamaan, että aika entinen ei koskaan enää palaa. On aika siirtyä eteenpäin ja jättää palsta lopullisesti taakseen. Tämä on ollut erittäin hyvä ja helpottava oivalus, kiitos sinulle siitä. Pyyhitään taulu puhtaaksi ja jatketaan eteenpäin. Hyvää kesää ja tulevaisuutta sinulle! t. Saija [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kuinka monta kirjainta on sanassa SISILISKO?
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
Paljonko muuten teidän jouluruuista tehdään itse kotona?
31 min sitten
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
2.
30 päivää jouluun
55 min sitten
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
3.
Onko täällä ketään?
Tänään 03:00
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Ministeri Wille Rydman: "Helsingin väestökehitys on haitallista – ”Lähiöissä tikittää aikapommi”"
Tänään 00:35
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
5.
Ei voi muuta kuin NAURAA!
Tänään 00:34
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
6.
Trump on vannonut olevansa "diktaattori" heti ensimmäisenä päivänä. Ensimmäisinä Kiina ja Venäjä taputtavat käsiään. Syttyykö siellä sisällissota?
Tänään 00:08
vierailija
9 Viestiä
Aihe vapaa
7.
Relaatio 1067
Eilen 23:00
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
8.
Kilttilässä nukutaan taas kolmistaan 🤭
Eilen 21:34
vierailija
5 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
Ei voi muuta kuin NAURAA!
Started by vierailija
Tänään 00:34
Luettu: 98
Aihe vapaa
2.
Trump on vannonut olevansa "diktaattori" heti ensimmäisenä päivänä. Ensimmäisinä Kiina ja Venäjä taputtavat käsiään. Syttyykö siellä sisällissota?
Started by vierailija
Tänään 00:08
Luettu: 94
Aihe vapaa
3.
Ministeri Wille Rydman: "Helsingin väestökehitys on haitallista – ”Lähiöissä tikittää aikapommi”"
Started by vierailija
Tänään 00:35
Luettu: 81
Aihe vapaa
4.
Onko täällä ketään?
Started by vierailija
Tänään 03:00
Luettu: 52
Aihe vapaa
5.
30 päivää jouluun
Started by vierailija
55 min sitten
Luettu: 28
Aihe vapaa
6.
Started by vierailija
31 min sitten
Luettu: 8
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
Kesäkuiset 2025 ☀️
Latest: RLiisukka
1 min sitten
Lapsen saaminen
2.
Relaatio 1068 - Tuisku
Latest: vierailija
1 min sitten
Aihe vapaa
3.
Relaatio 999
3 min sitten
Aihe vapaa
4.
Relaatio 1065
4 min sitten
Aihe vapaa
5.
Relaatio 1067
6 min sitten
Aihe vapaa
6.
10 min sitten
Aihe vapaa
7.
Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju
16 min sitten
Aihe vapaa
8.
18 min sitten
Aihe vapaa
Yhteistyössä
Aihe vapaa
!Hola, amigos! Ketä paikalla?
Bottom
+ Aloita uusi keskustelu