M
"mä"
Vieras
Kävin viikko sitten lääkärissä korvatulehduksen takia, sain antibioottia (ditrim duplo).. Kuumetta ei ollut, ainoastaan yskää ja nenä vuosi, korva kipeä. Viikonloppuna nousi lämpö 37.5, kävin maanantaina uudestaan lääkärissä, mutta korva vaikutti terveelle. Tiistaina kuumetta oli jo 38-39 ja nyt menin uudestaan lääkäriin, hoitajan vastaanotolle. Mittasi kuumeen korvamittarilla, ja sai ainoastaan 37.2 (olin juuri pyöräillyt sinne, niin kait se väittää vähemmän, lähtiissä kuumetta oli 38.8..)
Niinpä, tuossa ditrim duplossa lukee, että hoito pitää lopettaa jos on allergiaoireita (esim. nokkosrokko, kuumeilua, limakalvoturvotusta). Tuo kyseinen hoitaja käski jatkaa kuuria, korva näytti terveelle, ei suostunut mittaamaan crp:tä, vaikka puhelimessa oli puhe, että mitattaisiin. Penisilliiniallergia minulla on, mutta ei muita lääke-aineallergioita. Uskaltaisitteko jatkaa antibioottia vai lopettaako? Mistä tuo kuume johtuu, sillon kun aloitin antibiootin, kuumetta ei ollut..
Niinpä, tuossa ditrim duplossa lukee, että hoito pitää lopettaa jos on allergiaoireita (esim. nokkosrokko, kuumeilua, limakalvoturvotusta). Tuo kyseinen hoitaja käski jatkaa kuuria, korva näytti terveelle, ei suostunut mittaamaan crp:tä, vaikka puhelimessa oli puhe, että mitattaisiin. Penisilliiniallergia minulla on, mutta ei muita lääke-aineallergioita. Uskaltaisitteko jatkaa antibioottia vai lopettaako? Mistä tuo kuume johtuu, sillon kun aloitin antibiootin, kuumetta ei ollut..