M
Maru
Vieras
Maksaako työantaja jälleen n 3 kk ajalta palkan, kun jään suoraan hoitovapaalta äitiyslomalle? Minulla on siis vakituinen työpaikka kunnallisella puolella ja esikoinen on tuolloin vasta n 1 v 9 kk.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tribaali:eiks siinä pidä olla töissä välillä vähintaan 6kk ennenkuin maksaa????
Alkuperäinen kirjoittaja Tribaali:eiks siinä pidä olla töissä välillä vähintaan 6kk ennenkuin maksaa????
Alkuperäinen kirjoittaja Maru:Kiitos! Mun on tosi hankala tilanne, kun mun pitäis tämänkuun aikana hakea jatkoa hoitovapaalle ja enää yksi hakukerta jäljellä. Tällä viikolla tein positiivisen raskaustestin. Mun siis kannattaisi hakea vain siihen asti kun jään tästä äitiyslomalle, mutta mitäpä jos kaikki ei menekään hyvin. Mä en ole vielä valmis viemään hoitoon tätä meidän esikoista toukokuussa. Apua!
Alkuperäinen kirjoittaja Aina Marina:Onnistuisiko sinulla kikkailu, eli hakisit hoitovapata vaikkapa syksyyn (esikoisesi olisi n 2½ vuotias) ja sitten jäisit loppu äitiyslomaksi äitiyslomalle (olipa hankalasti sanottu) ja saisit sen palkan vasta silloin.
Eli alkuun kelan rahoilla sitten tulisi palkkaa ja loppuaika taas kelan rahoilla. Lomapäivät sinä häviäisit tältä ajalta kun olisit hoitovapaalla vaikka olisikin oikeus äitiyslomaan :/ .