hilmis
Olen nyt hoitovapaalla - itselläni pian vuodenikäinen tytönalku. Töihin pitäisi palata 1.5 .05 eli noin 4 kk päästä - silloin aloita 4 päiväsellä viikolla. Hoitopaikkaa olen kartoittanut ensisijaisesti perhepäivähoidon puolelta- yksityiseltä että kunnalliselta puolelta - vaikeaa on kun ei tunne alueen ihmisiä ...Kyselimpä jopa mahdollisuutta palkata hoitajaa kotiin mutta liian kalliiksi tulisi - sitten kannattaisi jäädä jo itse kotiin. Kunnallisesta saa tiedon vasta maalis-huhtikuun vaihteessa eli silloin alkaa tutustuminen. Mielestäni muutaman kerran käynti tulevalla hoitajalla ei riitä ennen lapsen "luovuttamisista" vieraan hoitoon. Muutaman yksityisen olen tavannut mutta mieleistäni en ole löytänyt. Hirvittää ajatus, että jätän lapsen täysin vieraalle jossa hän ei välttämättä tunne oloaan hyväksi. Onko muita joilla mielipiteitä ja kokemuksia asiasta - perhepäivähoito vai olisiko päiväkoti parempi vaihtoehto...vaikuttaa siltä että perhepäivähoidon laatu kunnallisella puolella ei ole mikään kovin hyvä... .
huolestunut hilmis
huolestunut hilmis