hoitopaikan hakemisesta asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Nuorin lapsi täyttää joulun jälkeen 3v ja mun täytyy nyt alkaa laittaan päivähoitohakemuksia, mutta, mutta...Mistäs mä tiedän, et haenko vuoropäiväkotiin vai normiin, kun en yhtään tiedä mitä töitä alan silloin tekemään? Jos ilmoittaudun tuolloin työkkäriin niin pitääkö mun viedä lapset pk:seen vaikkei itellä olis vielä töitä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nuorin lapsi täyttää joulun jälkeen 3v ja mun täytyy nyt alkaa laittaan päivähoitohakemuksia, mutta, mutta...Mistäs mä tiedän, et haenko vuoropäiväkotiin vai normiin, kun en yhtään tiedä mitä töitä alan silloin tekemään? Jos ilmoittaudun tuolloin työkkäriin niin pitääkö mun viedä lapset pk:seen vaikkei itellä olis vielä töitä?

No onko sinulla sellainen ammatti, että työhön tulee mahd. kuulumaan ilta/yövuoroja?

Voihan sen myöhemmin muuttaa, ainakin minun mielestäni... Voit varmaan keskustella sen kanssa joka hoitopaikoista päättää, että varaavatko sun lapsille hoitopaikan valmiiksi. sitten lapset hoitoon kun töitä saat.

Hea sitä hoitopaikkaa vasta sitten, kun tiedät mihin töihin menet. Periaatteessahan se on niin, että työkkäristä neuvotaan hommaamaan se hoitopaikka jo valmiiksi, mutta käytännössä se ei kuitenkaan onnistu. Lapsia ei tarvitse viedä hoitoon, jos olet itse työttömänä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hea sitä hoitopaikkaa vasta sitten, kun tiedät mihin töihin menet. Periaatteessahan se on niin, että työkkäristä neuvotaan hommaamaan se hoitopaikka jo valmiiksi, mutta käytännössä se ei kuitenkaan onnistu. Lapsia ei tarvitse viedä hoitoon, jos olet itse työttömänä.

Niin mutta sitten voi joutua viemään lapsen vaikka kauaskin hoitoon kun paikan saa sitten niin pian. Itse ainakin hain jo valmiiksi ja pistin hoitoajaksi aamusta iltaan. Kun tuskin yötöitä haen.

Haet nyt paikkaa.
Haet sitä vuororyhmispaikkaa ja muutat sitten myöhemmin jos et tarvitse.
Mielummin varautuvat siihen ja vaihtavat normiin,kun nuo vuororyhmispaikat usein hankalampia saada( siis ainakin täällä päin)

Yhteistyössä