P
pohtivainen
Vieras
Tilanne on se, että olen ollut työttömänä tämän kuun alusta lähtien ja lapsille on ollut varattuna hoitopaikka. Ollaan vasta käyty tutustelemassa sillä mielestäni ei ole ollut tarpeen viedä vielä ihan hoitoon hoitoon lapsia vaan nyt saavat ns. rauhallisen alun
Itse odottelen tietoa oppisopimuspaikasta, joten en ole töitä vielä hakenut täydellä teholla, vasta kun saan tietää pääsenkö oppisopimuskoulutukseen vaiko en.
Mutta eikös kuitenkin mulla mene nyt puolen kuun hoitomaksu, vaikka lapset eivät olisikaan hoidossa yhtään päivää? Tutustumista ei tuohon kait lasketa?
Olisiko mielestänne kovin tyhmää käydä vielä pari kertaa tutustumassa (olivat viikon kipeinä joten taukoa tuli) ja sitten ensi viikolla menisivät hoitoon vaikkapa 8.30 -11.20 väliseksi ajaksi. Ja sitten vaikkapa loppuviikosta päiväunienkin ajaksi? Olettaen siis, että töitä ei vielä ole...
Vai olenko viemättä hoitoon ollenkaan ja vien vasta sitten kun töitä löytyy?
Mutta eikös kuitenkin mulla mene nyt puolen kuun hoitomaksu, vaikka lapset eivät olisikaan hoidossa yhtään päivää? Tutustumista ei tuohon kait lasketa?
Olisiko mielestänne kovin tyhmää käydä vielä pari kertaa tutustumassa (olivat viikon kipeinä joten taukoa tuli) ja sitten ensi viikolla menisivät hoitoon vaikkapa 8.30 -11.20 väliseksi ajaksi. Ja sitten vaikkapa loppuviikosta päiväunienkin ajaksi? Olettaen siis, että töitä ei vielä ole...
Vai olenko viemättä hoitoon ollenkaan ja vien vasta sitten kun töitä löytyy?