hoitolisästä

• Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
?
yks lapsi ja miehen kanssa ollaan erottu,kun jään kodinhoitotuelle (314,28e) niin saanko hoitolisää??? kuin paljo? millee nää menee?? onko paikkakunta kohtast? onko mahdollista etten saa lainkaan? muita tuloja ei oo ko lapsilisät+minimielarit...

Aika varmasti saat täyden hoitolisän. Yleensä on tuo 168e, mutta jos sen saa yksinhuoltajakorotuksella mistä mulla ei ole mitään käsitystä niin on varmaan sit enempi. Ja saathan sä vielä yksinhuoltajakorotuksen lapsilisään ja asumistukea. Sun saattaa olla mahdollista myös hakea toimeentulotukea jos noiden kelan tukien jälkeen tulot jää alle perusosien. Perusosat näet varmaan paikkakuntasi sosiaalitoimen sivuilta.

minä
Anteeks kun hyökkään tähän ketjuun, mutta tietääkö joku saadaanko tota hoitolisää jos miehen tulot on noin 2200e (brutto)
en viittis turhaan ruveta hakeen ja ettiin mitään lappuja jos tietää ettei edes saa sitä

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Anteeks kun hyökkään tähän ketjuun, mutta tietääkö joku saadaanko tota hoitolisää jos miehen tulot on noin 2200e (brutto)
en viittis turhaan ruveta hakeen ja ettiin mitään lappuja jos tietää ettei edes saa sitä
Saa sitä vähän, eli mene kelan sivuille vaan etsimään tietoa..

Nalletar
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Saat sä varmasti jotain. Meillä oli miehen tulot muistaakseen n.2500e ja yksi lapsi. Sain bruttona n. 50e/kk.

Yhteistyössä