hoitolaukuista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
olen etsinyt yksinkertaista, edullista ja käytännöllistä hoitolaukkua mutta en ole vielä löytänyt sellaista. brion uusi kassimalli olisi kiva muttei käy tupliin...eli kertokaa mitä teillä käytössä tai mitä ylipäänsä hoitolaukuissa pitäisi ottaa huomioon ja mitä suosittelette, kiitos!

En varmaan ois raskinu uutena ostaa hoitolaukkua, mutta käytettynä sain. Se on emmaljungan jossa erillinen hoitoalusta, on kätevä missä vain. Sisällä pari taskua ja ulkopuolella kaksi. Saa kätevästi pulloa tms pystyyn ja tutit jne löytyvät helposti. Lyhyemmillä reissuilla on se liberon lila lahjakassi. Jos käyttää valmiiksi isoa kassia,ei hoitolaukkua välttämättä tarvi. Itse en ole olkakassi-ihmisiä ja omatkin tavarat kulkevat hoitokassissa. Joskus pullon sisältö valui ja muovitettu sisus oli hyvä.

Hoitolaukussa täytyy olla hihna/remmit jolla saa rattaisiin kiinni, remmin tulee olla myös niin pitkä että jaa sillain vinoittain olalle että jää kädet vapaaksi. Kiva on jos on pieniä taskuja tai lokeroita niin löytyy tavarat hyvin, ja mun hoitolaukussa (crago)on ulkopuolella vielä sellaset verkkotaskut mihin on näppärä sujauttaa esim. avaimet, tutti ym.

mitä kaikkea sitten kannatte laukuissanne? itse tarvitsen vaippoja, puhd. pyyyhkeet ja frotee-pyllypyyhe, ruokaa, korviketta sekä lusikoita, pullo tai pari, varatutti, naposteltavaa isommalle pussissa tai pikkuisissa pakastepurkeissa, aurinkorasvan, varavaatteet näin aluksi ja mielellään oma rahapussi, kännykkä sekä tosissaan sekä koti-että autonavaimet. huoh!
käytössäni on ollut reppu mutta en jaksa raahata sitä selässäni ja ostosten ym. jälkeen se ei vaunujen alle mahdu. siksi haluaisin vaunujen aisaan kiinnitettävän laukun. tuolla sisukkaassa oli tosi kivoja hoitolaukkuja parikin mallia mutta ne maksavat maltaita eli minulla ei ole noin suurta budjettia, valitettavasti. kiitos ideasta kuitenkin.

Yhteistyössä