Hoitokassiasiaa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MyyMuikkunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MyyMuikkunen

Jäsen
11.08.2008
136
0
16
Meidän pikkuiset lähtee päiväkotiin loppiaisen jälkeen...
Mitäs sinne päiväkotiin pitää kuskata joka päivä tai mitä jätätte aina viikoksi? Vai jätättekö esim. villavaatteet aina pityemmäksikin aikaa?
Meidän täytyy hankkia molemmille hoitokassit ja mietinkin, millaiseen käyttöön ne tulevat, eli kuinka isot ne tulee olla...?
Olisiko kellään mitään vinkkiä, mistä saisi kivat, vähän erikoisemmat hoitokassit/tarhareput?

Meidän tarhassa on aika pienet lokerot. Säilytämme siellä kuitenkin aina varavaatteet, joita sitten tarpeen mukaan lisitään.
Ulkoiluvaatteet kulkee mukana melkein päivittäin, kun ulkoa haetaan. Kuravaatteet on tarhalla, tuon kotiin, jos tarvitaan.
Hoitokassina palvelee Marimekon kassi, mutta se tuodaan aina kotiin, kun ei se loksuun oikein mahdu.

Meillä siis kaksi tarhassa ja yhteinen eteinen, vaikka eri ryhmät.
=)

meillä tytöllä ihan normaali reppu hoitokassina.siellä yks vaihtovaatekerta(body,sukkahousut,housut)taitaa siellä olla varavillatakki myös.

sekä varalapaset,vararukkaset suojailmalla laitan mukaan kurahousut,kurarukkaset ja saappaat.eli noi kurakamppeet on mulla kotona,ja kuletan niitä silloin hoitoon kun sellanen
sää.
tietysti vaippoja hoitoon,jos vielä käyttää,varatutti jos sellanen käytössä,jos sattuu vaikka häviämään.

meillä hoitokassi on hoitajan luona (kun tyttö perhepäivähoidossa) viikonlopuksi ja vapaapäiviksi hoitaja laittaa kassin aina kotiin.

villapuku kulkee yleensä mukana,kun joskus saatetaan vielä olla illalla ulkona.

Me mennään rattailla tarhaan ja ne jää sinne päiväksi. (sisään) Jos on kassissa vietävää hoitoon, niin päiväksi se usein jää rattaisiin. Ja illalla tarkastan onko kotiin vietävää ja laitan taas kassiin. Eli se ei jää lokeroon päiväksi. Mutta sehän riippuu ihan lokeron koosta, toisissa tarhoissa on paljon paremmat tilat.
:)

Meillä on reput hoitolaukkuina. Se kirjakerhon kylkiäis-reppu on oikein hyvän kokoinen.

Minä jätän maanantaina laukun hoitoon ja otan perjantaina kotiin. Jos viikolla kuluu vaatetta tuon lisää kotoa.
Sen verran ison repun olen valinnut että myös sadevaatteet mahtuu sinne.

Teillä on uusi tarha kyseessä, niin luulen, että siellä on hyvät tilat tavaroille ja kassikin mahtuu jäämään sinne.
Meidän kassi on Marimekon sellainen iso malli. Reppukin on aika suosittu. (olen itsekin töissä pk:ssa).
=)

Meillä on vaihtovaatteet lokeron kaapissa, lisävaatetta (kausivaatetta) villapukua + varahanskoja ja sen sellaisia roikkuu lokerossa ja siellä on myös sisäkengät /tossut ja liikuntavarusteet (näillä on 1-2krt/vko liikuntaa)

PK:n eteisessä on paikka kuravaatteille ja muulle ulkovarustukselle.

Varavaatteet vaihdan / lisään tarpeen mukaan nytkin ennen joululomaa otin kaikki kotiin mutta ne oli tainnu syyslomasta olla siellä. Kurikset otan viikonlopuksi kotiin jos tarttee pestä samoin liikuntavarusteet.
Meillä ei oo mitään "kerhoreppua/kassia" vien ne tarvittavat käsissäni tai sitten muovikassilla sinne.

Yhteistyössä