Hoitojen maksutavat..

  • Viestiketjun aloittaja minna03
  • Ensimmäinen viesti
minna03
Etenkin te ketkä ootte käyneet väestöliitossa,niin miten maksoitte hoitonne sielä,koska aika kallistahan se on niin ei mulla ainkaan ole kerralla kaikkea maksaa. 2000e on aika kova summa,kaikille tuo ei edes riitä. Itse menossa Ivf:ään ja mietin miten saan kaiken hoidettua :whistle:
 
Minä olin IVF-hoidossa yksityisellä Lappeenrannassa, hintaa tuli kaikkineen 4000 euroa( sis.myös lääkkeet ja raskauden aikaiset ultrat 6 kpl ). Maksettiin 4 erässä, suurin yhtenäinen erä oli apteekkiin lääkkeistä omavastuuhinta 600 ja rapiat.

t. kesä-74 ja poika 6kk ja 2vk
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.01.2007 klo 22:16 minna03 kirjoitti:
Etenkin te ketkä ootte käyneet väestöliitossa,niin miten maksoitte hoitonne sielä,koska aika kallistahan se on niin ei mulla ainkaan ole kerralla kaikkea maksaa. 2000e on aika kova summa,kaikille tuo ei edes riitä. Itse menossa Ivf:ään ja mietin miten saan kaiken hoidettua :whistle:
Me ollaan käyty väestöliiton klinikalla, ja vaikka hoitoina on ollut inssit, olemme saaneet aina laskun mukaan, ja makselleet sitten niitä.
Sielläkin jossain vaiheessa sanottiin vain, että kannattaa soittaa, jos on vaikeuksia niiden eräpäivien kanssa, niin niitä saa sitten sovittua.

Sun kannattaa ihan jutella siellä aiheesta, ja sopia jotain maksuohjelmaa, kyllä ne siellä on joustavia ja varmasti onnistuu =)

Erittäin paljon onnea hoitoihin teille =)
 

Yhteistyössä