Hei kaikille!!
Saankos liittyä tähän ketjuun?? Tuntui omimmalta tämä ketju..
Hieman omaa taustaa..
Eli yritystä takana -08, jossa ollu välillä taukoa erilaisista syistä..
Syy minussa, en oikei ovuloi ja mulle on tehty laparoskopia jossa toinen munanjohdin todettiin tukkoutuneeksi ja se poistettiin, -10.
-10 keväällä yx inssi clomien avustuksella, ja siihen lisäksi 2 kiertoa clomeilla spontaania yritystä.
-10 1. suunnittelukäynti IVF:ään, ja hoitoon pääsy evättiin minun ylipainon takia.
-11 kesäkuussa 2. käynti ja sama juttu!!
Olen alitajuisesti työntänyt asiaa pois päästäni, en ole käsitellyt tätä kunnolla. On helpompi elää toivossa et joskus hoitoihin, kuin se että kaikki olis käyty läpi ja tulos olis.. huono ( jos noin voi sanoa).
Anyway, nyt tästä kaikesta sisuuntuneena, asiaa n. 1,5 vuotta päässä silloin tällaöin pyöriteltyäni, päätin, että aion laihduttaa ne hemmetin kilot pois!!!
Mä haluan sinne hemmetin hoitoihin!!! Tuli sieltä toivottu tulos tai, aion kaiken tän nyt kohdata!! Olen saanu pudotettua nyt näin alkuun 3,5kg-5,2kg (n. määrä sen takia koska vaaka näyttää hieman ri lukuja vissii kierron kulun mukaan).
Hoitoihin on matkaa tällä hetkellä n.6,4kg. Se on kyllä minimi, eli mitä enemmän sen parempi. Mutta, alussa ollaan!! =)
Tavoite mulla on että helmikuussa ollaan hoidossa.
Näppärästi hommaa vaikeuttamaan 2vkon lomamatka lämpimään sekä joulu.
Ei voi mitään, näillä mennään ja otan vastaan kaiken luottaen että "ei kenellekään anneta enempää mitä jaksaa kantaa".
Tämä ketju tuntui omimmalta, ja silmääni osui myös että joku muukin palstalla puhui painosta.
Tsemppiä meille kaikille, omiin vaiheisiimme =)