Hoitajan palkka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Jos töitä on 3pv/vko ja työaikaa päivässä 8,5tuntia, paljonko maksaisitte palkkaa?Hoidettavana 5 ja 2,5 vuotiaat, sekä eskarilainen, joka tulee 13.30 kotiin.

[QUOTE="mie vaan";25578601]8-12 e tunnilta riippuen tilanteesta (omasta taloudellisesta tilanteesta, hoitajan kokemuksesta yms.)[/QUOTE]

Kannattaakohan sitten töihin mennä, jos hoitajalle maksaa suunnilleen sen, mitä itse tienaa!

[QUOTE="vieras";25578620]Kannattaakohan sitten töihin mennä, jos hoitajalle maksaa suunnilleen sen, mitä itse tienaa![/QUOTE]

No kannattaako hoitajan mennä hoitamaan (=töihin) jos ei saa kunnolla palkkaa. Kirjoitin myös että riippuu tilanteesta, jos hoitajana on naapurin lukiolaistyttö niin 5 e tunnilta voi riittää, mutta esim. lähihoitajaopiskelija saa vanhainkodissa jo 11,5 e tuntipalkkaa...

[QUOTE="vieras";25578731]Kannattaisi varmaan viedä lapset päiväkotiin :) Aika hurja summa! tai tietysti jos tienaat 12 päivässä/kk moninkertaiseti tuon summan, niin miksei![/QUOTE]

Niinpä! Aika hyvin saat itse tienata, että kannattaa maksaa hoitajalle tuo summa. Tai sitten miettiä, kannattaisko kuitenkin hakea sitä päiväkotipaikkaa...Mikset itse jää kotiin hoitamaan vielä lapsiasi?

Me maksetaan juuri tuosta määrästä (kolme päivää, kaksi lasta) 800 euroa/kk, sis. lounaan (minä hoitaja tekee meidän ostamista tarvikkeista itselleen ja lapsille.

[QUOTE="Misty";25578829]Me maksetaan juuri tuosta määrästä (kolme päivää, kaksi lasta) 800 euroa/kk, sis. lounaan (minä hoitaja tekee meidän ostamista tarvikkeista itselleen ja lapsille.[/QUOTE]

siis minkä hoitaja tekee...

Yhteistyössä