hoitaja vantaallekin

• Viestiketjun aloittaja ois kiva
  • Ensimmäinen viesti
ois kiva
Toi hoitojuttu on meilläkin ongelma.
Yhtään hoitajaa ei asu lähellä,vaan vähintään 100km päässä, enkä tiedä onko halujakaan, kun lapsia on neljä ja vanhin on neljä.
Hoitajaa tosiaan kaivattas, kun mihinkään ei pääse koskaan. :p

Pökkis
Oletkos kokeillut Mannerheimin lastensuojeluliiton hoitajia??? Sieltä löytyy koulutettuja hyviä hoitajia. Eikä hintakaan päätä huimaa, 4.2e/tunti. Kannattaa kokeilla. Ja kaikilla hoitajilla on vastuuvakuutus!

Oletkos kokeillut Mannerheimin lastensuojeluliiton hoitajia??? Sieltä löytyy koulutettuja hyviä hoitajia. Eikä hintakaan päätä huimaa, 4.2e/tunti. Kannattaa kokeilla. Ja kaikilla hoitajilla on vastuuvakuutus!
IP: tallennettu
Tänään klo 09:44

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.10.2004 klo 18:32 Annemari kirjoitti:
hei..olen valmis hoitamaan mikäli kiinnostaa kysele lisää 0415832959 ;) olen yhden lapsen äippä espoosta..
Minkälaista hoitoa ajattelit?
Kaikkia 4 ?
Maksusta?
Yöllä vai päivällä?
Mä oikeastaan vasta odotan neljättä, et nyt ongelmana on ollut saada muille lapsille hoitaja neuvolan ajaksi, oikein omia menoja (yksinään) ei ole voinut edes harkita.Sitten taasjoskus myöhemmin olis kiva päästä menemään jonnekin.Mieskin on ja hän katsoo pakolliset, mut ei niitä vapaitakaan tunnu aina saavan, kun lapsilla on kaikenlaisia neuvola, silmälääkäri ja allergia aikoja.
No, kai se jotenkin onnistuu.

Yhteistyössä