hoitaja kotiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikumyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pikumyy

Vieras
ihan mielenkiinnosta kyselen onko kennelläkään kokemusta omasta hoitajasta kotona. mitä kautta hankittu, mitä maksaa jne.
poika tällä hetkellä hoidossa mutta ajatus hoitajasta kotona on alkanut kiinnostamaan kun poika jatkuvasti kipeä ja kiukkuinen...

Meillä oli. Hain MOL:n kautta. Hakemuksia tuli paljon ja valkkasin omasta mielestäni hyvän. Totuus oli kuitenkin toinen. En tajunnut kysellä riittävästi ihmisen työasenteista..

minä olen ollut kunnallisena perhepäivähoitajana perheen kotona töissä.heidän lapsensa olivat silloin 10kk,3v ja 5v.siihen tuli neljänneksi hoitoon tuttujeni 9kk ikäinen lapsi.tuo oli kaikille ihanne tilanne.mulla oli pitkiä päiviä mutta se ei haitannut.itsellä ei vielä ollut lapsia ja oon aina rakastanut lastenhoitoa joten tuo oli unelmatyötä =) .perheet olivat mhtavia ja tulimme kaikki tosi hyvin toimeen.nytkin pidämme yhteyttä edelleen vaikka nuorinkin heidän lapsistaan aloittaa pian koulun.en ole siis ollut vuosiin enään heillä töissä ku on omia lapsia.kunnallista hoitajaa ei vissiin anneta kotiin jos ei ole montaa omaa lasta.kannattaa kysellä saako jos siihen sitten ottaa muitakin lapsia.jos vaan itteäs ei häiritse.aika siistiä pitää olla ja nukkumapaikat yms.ja tuon perheen äiti teki ruuatki aina valmiiksi.sellasesta kunnallisesta kiertävästä hoitajastaki kuulin.on vaikka kahen perheen lapset joita hoitaja hoitaa vuoroviikoin kummankin perheen kotona.nyt olen yksityisenä hoitajana ja omien 2lapsen lisäksi minulla on hoidossa 2vierasta lasta.yksityistä hoitajaahan voit kysellä kotiisi(kunnallisellakin puolella tietävät yleensä yksityisiä hoitajia)mutta saattaa tulla aika kalliiksi jos ei sit ottas siihen muita lapsia lisäksi.kannattaa kyllä tutustua hoitajiin perinpohjin nimittäin muutamalla ystävälläni on tosi huonoja kokemuksia perhepäivähoitajista.mutta onneksi tiedän enempi hyviä..minut mukaan lukien :)

Yhteistyössä