Hoidot Kysillä

Moi!

Voi ihanaa, että Kiin sait munan kyytiin! Nyt vaan hartaasti toivotaan, että pikkuinen tarraisi kovasti kiinni :heart:

Siniviuhka voi hitsi sun kanssas, ku menit liian aikasin testaamaan :hug: negasta! Toivottavasti torstaina olisi jo plussa! :heart:

Tervetuloa Hiippapipo :flower:

muskotti tsemppiä piinapäiviin! Toivottavasti tarttuu :heart:

on: aamulla otin ekan kerran Synarela-sumut nenään ja sit piti viel käydä verikokeissa.. tästä se lähtee..apua!
 
Omaa napaa: Vasta pp5 ja jo verivuotoa :( Tuli aamulla paperiin vessassa pyyhkiessä ihan reilusti, niinkun menkat olis alkanut, mutta nyt loppupäivänä ei ole tullut enää. Sais jäädä tulemattakin, koska oikeesti hajoan, jos hoito ei ole onnistunut :'( |O Olen täällä muistaakseni kertonut, että miulla on ollu aika hektinen kevät, uusi työpaikka ja sen kehittäminen, poika meni hoitoon, opiskelen työn ohella ja sit nää hoidot sopivasti samaan saumaan.... Ihminen ei näköjän kovin moneen hommaan repeä, koska nyt olen uupumuksen takia sairaslomalla 2 viikkoa :ashamed: Jos ens viikolla teen negatestin niin maailma romahtaa, en tiiä miten jaksan eteenpäin enää sen jälkeen.
 
voi Kiin :hug: :hug: kylläpä halaisin lämpimästi, jos aikuisten oikeasti voisin..
eikös tuo vuoto nuilla piinispäivillä vois merkata myös kiinnittymistä? :eek:
pidän kyllä kovasti peukkuja, että teidän hoito ois onnistunu!

Halle minä jotenkin pahoin pelkään, että ei tää oo lugeista johtuvaa. tänään on tuhrannu jo vähän enemmän...

on: viimeyönä tuli hirveä itkukohtaus. alkoi harmittamaan ihan hemmetin paljon, että toissapäivänä sekstailtiin. jotenkin tuli sellanen tunne, että sen seksin takia alkoi tää tuhrutuskin. siihen asti kun oli kaikki ihan "ok"..en sitten tiiä. väkisinkin joutui lämpöjä mittailemaan, kun olin kipeänä. toissailtaan asti lämmöt oli koko ajan 37, tasan. sittenpä ei ole enää ollutkaan... :| mies kyllä kovasti koittaa lohduttaa, et eihän se nyt voi johtua vaan siitä seksistä..... :/
 
Kiin: Sinulla on todellakin ollut rankka kevät ja tämä henkinen paine tästä lapsettomuudesta ei varmasti auta yhtään. Täältä tosi paljon voimia sinulle ja haleja :hug: . Ei vielä kannata heittää kirvestä kaivoon, on vielä niin alussa pp:t että kiinnittymisvuotoa enemminkin kun menkkoja . Yritä jaksella. :hug:

Halle: Onnea tulevaan hoitoon. Siitä se lähtee.. =)

ON: Ei mitään ihmeellistä tänne, vähän ollut menkka juilintoja, mutta ei mitään erikoista. Viimeksi IVF:n jälkeen oli aika samat tunnelmat myös silloin menkka juilintoja vähän jo näihin aikoihin, joten ei ole kovin toiveet korkealla.

 
Kiitos tsempityksestä Siniviuhka ja muskotti =) Ei tullu itellä edes mieleen, että vois olla kiinnittymisvuotoa :) Pelkään vaan kokoajan, kun ilman nuita hoitoja miulla pitäs tällä viikolla alkaa menkat :snotty:

Siniviuhka Varmasti itkettää ja säikähtää pienistä asioista, kun on näin herkästä asiasta kyse :hug: En miekään usko, että seksin takia keskenmenoa tulisi. Kohtu ja kohdunkaula kun on verekkäät raskauden aikana ja varmasti Lugetkin sitä verekkyyttä lisää niin kohdunkaula on tosi herkkä vuotamaa ihan ilman mitään traagista syytä. Näin miulle selitti naistentautien gyne, kun hätäännyin alkuraskauden vuotoja poikaa odottaessa :)

muskotti Eikö sitä sanotakin, että menkkamaiset tuntemukset on ensimmäinen raskausoire ;)

(.) Kun nyt oireisiin mentiin niin miulla on alavatsa turvoksissa ja sellanen turpeen tuntunen, niinkun kohdun ympärillä olis pumpulia :D Menkkamaista jomotteluakin on, mutta ei mitään kivuliasta.
 
Kiin; :hug: Toivon niin kovasti, että pikku vuoto olisi kiinnittymisvuotoa, ei ainakaan hullummalta kuulosta :)

Siniviuhka; hoi siellä kanssa, ei kirveitä kaivoon tässä vaiheessa, saattaa myös olla ihan hyvin kiinnittymisvuotoa. Arveles, mulla vuodottomuus hoitojen aikana merkkaa sitä, että reisille män...

TSEMPPIÄ IMMEISET :heart:


-rallis
 
naaaaah.... jokohan tää piinailu riittäis. joko sitä vuotaa, tai sitten on vuotamatta, mut kunhan ei tuhrais vaan. tänään on hetkellisesti näyttäny sille, että vuoto alkaa kunnolla, mut ei ainakaan toistaiseks mitään töherrystä kummempaa. nuo luget varmaan tekee kunnon patouman ja sitte kun lopetan ne, nii tulee veRenpaisumus..... :LOL:
tänään siis pp 13 ja aamulla labraan... mietin kyllä, et hyödyttääkö sinne mennä ollenkaan, jos se kunnon vuoto vaikka yöllä alkaiskin. vai käviskö ihan itseään kiusaten kokeilemassa kepillä jäätä, onko hormoniarvot yhtään koholla.

tekis mieli vaan irvistellä ja näyttää hampaita, kun on niin heikkopäinen mieli ..
 
siniviuhka Mulle ainakin sanovat kysiltä, että vaikka vuotaa niin silti veritesti vaikka itsestä se kyllä tuntuu ehkä turhalta. Anna mennä vaan ja irvistele oikein kunnolla, mikä vaan helpottaa se on sallittua. =) Jaksamista sinne. :heart:

vaikka aluksi olin sitä mieltä että pyh tätä hoitoa, että ei kannata mitään odottaa niin toiveikkuus nostelee päätä ja minua pelottaa, koska mitä enemmän toivon sitä enemmän tipun..pöh.. Piä on ihan sekasin ja ajatuksissa ei oo päätä ei häntää... :/
 
Kiin toivotaan, että vuoto oli kiinnittymisestä johtuvaa!! b:)d Voimia ja jaksamista rankkaan elämänvaiheeseen :hug:

muskotti kiitos! Mikäs tilanne sulla nyt? Toivotaan, et ois pieni tarttunut! :heart:

SINIVIUHKA missä sä oot? :attn:

on: luovuutta on vaatinut tuo sumuttelu vuorotyössä.. oireina päänsärky ja voimakkaat munasarjatuntemukset :/ miehen mielestä oon äkänen
 
täällähän minä :wave: :wave:

hcg oli alle 1, joten hoitsun mukaan on epätodennäköistä, että on edes meinannut kiinnittyä...
en tiiä pitäiskö tästä olla mitä mieltä. kuitenkin tajusin jo sillon maanantaina/tiistaina kun tuhrut alkoi, että tämäpä tais olla tässä sitten...

hoitojonossa notkutaankin sitten taas sinne lokakuulle, ellei jostain välistä saa revittyä aikoja yhtään nopeammin..se on sellanen asia, joka vähän v*tuttaa....
 
Siniviuhka :hug: :hug: :hug: no voi prkl :kieh: ! oon pahoillani...ja pakkasessa ei mitää joten taas kaikki alusta.. :'( TOIVOTAAN, että tulis joku peruutus tms., et voisitte alottaa hoidon aikasemmin! Kyllä harmittaa sun puolesta.. :/ Voimia odotteluun :hug: onneksi kuitenki teil on lääkekatto jo täynnä, joten suht edulliseks tulee se seuraava
 
Siniviuhka; :hug: Ikävää, että nega napsahti! Toivottavasti pääsette jollekin peruutuspaikalle, niin ei tarvi syksyyn saakka odotella.

Kiin ja muskotti; täällä peukutellaan edelleen!

(.) KYSistä tuli postia, sumut alkaa 1.5. ja siitä sitten homma etenee...

-rallis
 
Kiin ja muskotti väliaikatietoja kaivataan! Toivotaan parasta :heart:

rallukka hienoa, että homma etenee, vaikka aika matelee (ainaki mulla )

on: huomenna taas ärsyttävästi aamuvuoro ja joudun käyttää todella luovuuttani, että saa sumuteltua yheksän maissa
 
rallukka No ei ole enää kauan kun sumut alkaa.. Tsemppiä =)

sinuviuhka No voihan kakka.. Toivottavasti saatte ajan seuraavaan hoitoon äkkiä niin ei tarvitsisi odotella.. Sekin on ihan pylleröstä.. :hug: :hug:

Halle Tsemppiä sumutteluun.. Tiedän että vuorotyössä se on välillä vähän haasteellista. :)

Kiin Miten menee??

ON: pp10 menossa, ei mitään erikoista. Välillä on mahaa vihlassu niinkuin menkkamaisesti, mutta ei muuta. Kyllä odottavan aika on pitkä... :)
 
Voi sinikka :hug: :'( Ihan kamalaa joutua odottamaan syksyyn :( Toivotaan, että kesä on ihana ja aika menee nopeesti :heart:

rallis Onnea matkaan :wave: Kiva, että pääsette taas toimiin =)

muskotti Peukkuja pitelen :wave:

(.) Jäin opiskelureissulta porukoitten luo Helsinkiin. Mies ja poika tuli viikonlopuksi perästä :) Nyt pp 10 ja edelleen on tiputteluvuotoa ollu. Oon ollu tosi väsyny ja oksentanu kaks kertaa... En tiiä, mitä uskallan toivoa tai odottaa torstaiaamun pissatestistä. Veritesti on tietysti samana päivänä, mutta vastauksen saan vasta seuraavana päivänä. Nega olis todella raskas isku, en tiiä olisinko seuraavalla viikolla edes työkuntonen, jos niin käy. Pelottaa ihan kamalasti :'(
 
KYSIN HOIDOKIT 8.4.2010


Rallukka .................. IVF 05/10 .......... (endometrioosi)

dream09 ................. IVF huhti-touko 2010

Vesiheinä ................. PAS 01-02/2010 ...3. IVF toukokuun lopussa.......

Inkku83 ................... 2 IVF hoito viikolle 45......(Endometrioosi ja lievä pco) ..........

Peppilottasikuriina ......... 1.ICSI vko 8 ..........r-testi 11.3.

Arcatha .................... Tauolla ? ..........(The selittämättömät)

Möhköfanttis ............ tutkimukset alkaa vuoden vaihteessa ..........

Kummi ......................

Kiin ............. testi 22.4. .......... (munanjohtimien aukiolo epävarma +ovuloimattomuus)

Zirppana ...................

Trinita ......................

Muskotti84 ...............

HaLLeBeRRy ............. 1.IVF/ICSI vko 19 (kummassakin pientä häikkää )

Siniviuhka ................. 1.ICSI nega, ICSI 2. syyskuussa

Ibu .................2. IUI, menopur, pregnyl............endometrioosi + pco

Aidan ........................ 2. ICSI vkolla 20 ..........

BeritS............................. 2. OI tammikuussa, IVF huhtikussa, PCO

hertta1981..................... IVF/ICSI vko9..................



:heart: Plussanneet :heart:

pohtijatar
Katmis
retuli82
Hopottitar
vauvakuumeilija
Sanja80
raitatiikeri



 
piinistelijöille peukutuksia! :flower: :flower:

soitin tänään kysille ja varasin ajan viikolle 38, eli syyskuulle menee.. hoitajan mukaan edetään lyhyellä kaavalla. puhui myös jotain, että kierto ennen hoitoa pitää syödä e-pillereitä. oho :eek: ??
tiedä sitten miten pillerit sopii, kun en ole ikinä käyttänyt muuta kuin nuvaringiä ja sitäkin loppuseltaan vähän aikaa. mahtaa tulla mukavaa aikaa siitä kuukaudesta, kun jo nuvaringin aloitus oli sellanen hormonimylläkkä, että oksat pois :D meitsi itkeä pillitti, kun katsoi youtubelta Mika Häkkisen maailmanmestaruus formulat :LOL: :LOL: :snotty:

oletettavasti myös menopur vaihdetaan johonkin toiseen lääkkeeseen, mutta sen tiedän tarkemmin sitten, kunhan reseptit tulee.. huh, onneks ei vissiin tartte sitä synarelaa enää sumutella :)
 
muskotti kiitti! :) Toivotaan, et tuhru on harmitonta..tsemppiä vielä viimeisiin piinapäiviin!

Voi Kiin :hug: niin kovasti toivon, et oisitte nyt onnistunu! :heart:

Sinikka hyvä, että vaihtavat tyylin nyt ihan toisenlaiseks.. Mulle ei oo ikinä käyny mitkään ehkäsy-hommelit ja mulla tuli kans tosta Nuva-Ringistä aivan kamalat oireet.. Ainut joka vähän kävi oli Yasminelle, jonka lopetin, ku alotettiin vaavelin yritys.. Onhan se odottavan aika pitkä tonne syyskuulle, mut onneks on sentään pitkä kuuma kesä välissä, ni ehkä se helpottaa?

on: Katsoin eilen boxilta Tanja ja eläinsairaalan lemmikit, VIRHE! En kyl enää ikinä kato sitä! En pystyny kattoo sillon, ku tuli se pelkkä eläinsairaala ja vielä vähemmän tota.. Itkettää niin kamalasti ne jutut :'( :ashamed: Minäkö eläinrakas? :LOL: taitaa viel tää tuleva hoito ja toi Synarela herkistää..

Huomenna on tasan viikko 0-ultraan..voi, että mä odotan sitä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siniviuhka:
meitsi itkeä pillitti, kun katsoi youtubelta Mika Häkkisen maailmanmestaruus formulat :LOL: :LOL: :snotty:
Jestas sentään :LOL: Minkäs sille mahtaa, jos on tosi liikkis =)

Halleberry Ei pidä mennä kattomaan sellasia ohjelmia, jotka on liikaa :D

Mie yleensä volisen Meidän häät/ Satuhäät vihkitilaisuuskohtauksille. Siinä kohdassa, kun pappi alottaa "olette nyt ottaneet toinen toisenne aviopuolisoiksi.... minkä Jumala on yhdistänyt, älköön ihminen koskaan erota..." ja niin poispäin ja pusut päälle niin tää nainen ulisee :snotty: Toinen on, kun Sairaalassa tai muussa näyttävät vastasyntyneitä vauvoja lämpöpedillä niin sillon hanat aukeaa. Se on miun ensimmäisiä mielikuvia omasta pojasta. Poika vietiin suoraan virvoteltavaksi syntymän jälkeen, enkä saanu kun vasta seuraavana aamuna ottaa syliin. Se on vieläkin sellanen arka paikka :ashamed:

Siitä tulikin mieleen se ensimmäinen kerta, kun sain pojan syliini 1.1.2008 klo. 6 aamulla :heart: Radiosta tulee Jari Sillanpään "Ei maailma kauniimpaa synnyttää vois, oot täydellinen...." :snotty: Sillon tuli kyllä itku ja lujaa. Ja siis mie kuuntelen heviä ja kelttimusiikkia, iskelmä ei iske ollenkaan ... Kaikkea ne hormoonit tosiaan teettää.
 
Kiin juuh, vähän herkistää sillontällön :LOL: jos sitte pillereiden alotuksessa kokeilis miten itku irtoo suomi-ruotsi -95 lätkäpelillä :LOL:


on muuten hienosti teillä osunu biisi kohilleen. :) sanathan osuu ja uppoaa justiinsa tilanteeseen nähden! ¨

Hallelle hermoja odotteluun! äkkiä se viikko menee! :)
 

Yhteistyössä