Hoidot Kysillä

Ibu, Kiin b =) d HaLLeBeRRy Kiitos paljo ja samoin! :)

Täällä vaa napsitaan pillereitä tasaseen tahtiin..ja ootellaan postia Kysiltä saapuvaksi että tietää suunnitelmat tarkemmin. Päivitelläänkö tota listaa kukanenki itte, vai mite? ku munki kohalta tuo ihan jälessä, ku ei Passia tullu ja toinen ICSI-hoito siis viikolla 20 :D
 
KYSIN HOIDOKIT 8.4.2010


Rallukka .................. IVF 05/10 .......... (endometrioosi)

dream09 ................. IVF huhti-touko 2010

Vesiheinä ................. PAS 01-02/2010 ...3. IVF toukokuun lopussa.......

Inkku83 ................... 2 IVF hoito viikolle 45......(Endometrioosi ja lievä pco) ..........

Peppilottasikuriina ......... 1.ICSI vko 8 ..........r-testi 11.3.

Arcatha .................... Tauolla ? ..........(The selittämättömät)

Möhköfanttis ............ tutkimukset alkaa vuoden vaihteessa ..........

Kummi ......................

Kiin ............. siirto 9.4. klo.14 .......... (munanjohtimien aukiolo epävarma+ovuloimattomuus)

Zirppana ...................

Trinita ......................

Muskotti84 ...............

HaLLeBeRRy ............. 1.IVF/ICSI vko 19 (kummassakin pientä häikkää )

Siniviuhka ................. 1.ICSI, alkio siirretty 1.4..testipäivä 15.4.2010

Ibu .................2. IUI, menopur, pregnyl............endometrioosi + pco

Aidan ........................ 2. ICSI vkolla 20 ..........

BeritS............................. 2. OI tammikuussa, IVF huhtikussa, PCO

hertta1981..................... IVF/ICSI vko9..................



:heart: Plussanneet :heart:

pohtijatar
Katmis
retuli82
Hopottitar
vauvakuumeilija
Sanja80
raitatiikeri

 
KYSIN HOIDOKIT 8.4.2010


Rallukka .................. IVF 05/10 .......... (endometrioosi)

dream09 ................. IVF huhti-touko 2010

Vesiheinä ................. PAS 01-02/2010 ...3. IVF toukokuun lopussa.......

Inkku83 ................... 2 IVF hoito viikolle 45......(Endometrioosi ja lievä pco) ..........

Peppilottasikuriina ......... 1.ICSI vko 8 ..........r-testi 11.3.

Arcatha .................... Tauolla ? ..........(The selittämättömät)

Möhköfanttis ............ tutkimukset alkaa vuoden vaihteessa ..........

Kummi ......................

Kiin ............. testi 22.4. .......... (munanjohtimien aukiolo epävarma +ovuloimattomuus)

Zirppana ...................

Trinita ......................

Muskotti84 ...............

HaLLeBeRRy ............. 1.IVF/ICSI vko 19 (kummassakin pientä häikkää )

Siniviuhka ................. 1.ICSI, alkio siirretty 1.4..testipäivä 15.4.2010

Ibu .................2. IUI, menopur, pregnyl............endometrioosi + pco

Aidan ........................ 2. ICSI vkolla 20 ..........

BeritS............................. 2. OI tammikuussa, IVF huhtikussa, PCO

hertta1981..................... IVF/ICSI vko9..................



:heart: Plussanneet :heart:

pohtijatar
Katmis
retuli82
Hopottitar
vauvakuumeilija
Sanja80
raitatiikeri

[/quote]

 
jeaaah, onnea kiin! ilahduttaa kuulla, että säkin pääsit piinistelemään!! :)

on: oma piinistely taitaa loppua ihan näinäpäivinä. on alkanu mahaa vääntää kovin menkkamaisesti..en kyllä oikeasti vieläkään tajua, et miten se punktio ja siirto tehtiin niin loppuvaiheessa kiertoa muutenkin.... :eek:
 
Hei kaikille!

Mahtuuko mukaan yksi KYS:n hoidoissa 2,5 v ravannut sekundäärilapseton (luomutyttö 4,5v)?

Takana toivetta pikkukakkosesta keväästä 2006, ja hoitopuolella :OI x 4, IUI x 3, IVF x 2, PAS x 1 (kahdesti jäi tekemättä, kun alkiot eivät selvinneet sulatuksesta) ja nyt menossa 3.IVF.

Menopuria pistän norsun annosta 225iu. Tällä annoksella saatiin viimeksi 7 solua, kaikki hedelmöittyi, yksi siirrettiin ja 3 pakkaseen. Pakkasesta saatin 1 PAS, toista ei päästy tekemään kun jäljelle jääneet alkoit eivät selvinneet elolle.

Minulla pitkät kierrot, ovuloimattomuus lienee suurin syy. Miehen tavara priimaa.
Ensi maanantainan eka follikkeliultra, pe seuraava ja sitten tod. näk 20.4. puktio nukutuksessa. Näin siksi, että vas. munasarja on korkella kohdun päällä, eikä sieltä voi punktoida, ennen kuin munasarjan saa painettua alas. Ja sitä ei pysty tekemään, jos hereillä olen... vaatii näet niin paljon voimaa ja tekisi pirun kipeää.

Tässäpä minun tarinani lyhykäisyydessään.

- Hiippis -
 
Tervetuloa Hiippapipo :wave:

Kiitos tsempityksistä Aidan ja Sinikka :heart: Toivotaan, ettei siulla menkat kuitenkaan alkais :hug:

Aivan järkyttävän kovat vatsakivut oli tässä aamulla kun heräsin :eek: Ensinnäkin peräpukamiin koski (anteeksi ällöjutut :ashamed: ) niin kovasti, että tuntu, että koko suoli menee kuolioon |O Miulla aina pukamat ärtyy gynen tutkimuksissa siitä spekulasta. Sit rupes koskemaan alavatsaan ihan hirveesti, kipu oli samaa luokkaa kun synnytyksen alkumetreillä :( Yritin maata sohvalla, mutta kipu oli niin kova, että paikallaan oleminen oli mahdotonta. Kävelin edestakas vähän aikaa ja kävin vessassa yökkimässä ennenkun uskalsin käydä taas makuulle sängylle. Vartissa kipu meni sit ohi, mut olipa kamala tunne heti aamusta. Toivotaan, että se oli Munan pesäntekokipua =)
 
Pitkästä aikaa taas täällä..
Moikka moi hiippapipo
Kiin Toivotaan että muna tarraa kovaa kiinni..Tarrasukkia sinne.

Kaikille muille MoiMoi taas...

Omaa napaa: eli toinen Ivf siis meneillään tai siis oikeastaan piinapäivät, koska siirto oli torstaina. Minullä tehtiin punktio tiistaina nukutuksessa kun toinen munasarja on jossain kohdun takana. Olen tosi kipeä ollut ja sain 6 päivää sairaslomaa. Sitten ne oli joutunut jotenkin rakon jostain kohdasta menemään läpi, että virtsaa piti tarkkailla. Onko kellekään muulle käynyt näin??
Tulos Ivf:stä ei ollut kovin hyvä 8 solua löyty ja 3 hedelmöitty ja niistä yksi ei enää jatkanut jakaantumista eli meni roskiin. Yksi siis pakkaseen ja yksi siirrettiin. Lääkäri sanoi että oli oikein priima yksilö.. Toivottavasti tarttuu..

 
Alkuperäinen kirjoittaja muskotti84:
Kiin Meillä onkin sama testipäivä, mut kun meen veritestiin omalla paikkakunnalla niin tuloksen saan vasta 23.4. Minä olen nimittäin päättäny et en testejä osta ku niistä tulee vaan mulle paha mieli. =)
Miekin saan veritestin vastauksen 23.4. :D Jännää...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siniviuhka:
mäpä olin tänään aamulla ( PP10 ) nii fiksu, että testasin kotitestin liuskalla negan. puhtaan valkean negan..
no, eikait siinä...minkäpä tässä sille voi. :/
Älä nyt vielä testaile. Eihän se vielä saata näkyäkään. Aiheutat vaan pahaa mieltä itelles. Ite testasin pp12 vaalean plussa pojasta. Ei välttämättä olis näkyny edes pari päivää aikasemmin, oli niin vaalea.
 
Siniviuhka, minä testasin kotona testipäivää edeltävänä päivänä niin haalean plussan, että juuri ja juuri oli tietyssä kulmassa valoa vasten nähtävissä. :LOL: Ja edellisinä päivinä ei tosiaan näkynyt mitään. Peukut vielä vaan pystyyn!

Ja Kiin, hurjan hieno juttu, että saitte kyytiläisen mukaan. Tsemppiä piinailuun! Kuin myös tietty Muskotille!
 

Yhteistyössä